פסטיבל "אנימיקס ה-7" חוזר למגדל העמק

פסטיבל "אנימיקס" השביעי ייפתח ביום שני הקרוב ויארח מגוון של מופעים, מפגשים, סדנאות ותערוכות בתחום האנימציה, קומיקס וקריקטורה שיתקיימו בשעות הבוקר ואחר הצהריים עבור ילדים ונוער ובשעות הערב יתקיימו מבחר תכניות ואירועים למבוגרים.

פסטיבל אנימיקס ה- 7 יוצא לדר,  והשנה החליטו מפיקי הפסטיבל שמתקיים בתמיכת עיריית מגדל העמק ומשרד התרבות והספורט, להקדישו לציון 70 שנה להקמת המדינה כנושא מוביל שיבוא לידי ביטוי במפגשים שונים ובראשם "עושים צחוק ממדינה" האירוע המרכזי במהלכו יציינו 70 שנה לישראל בעין הומוריסטית מצוירת בהשתתפות הקומיקאית רותם אבוהב.
אירועים נוספים שיתקיימו ביום הפתיחה הם מופע מחווה לדמות הישראלית "שרוליק" וסדנת יצירה לכל המשפחה של אומן החפצים המפורסם "פיבן".
ביום השני תתקיים הצגת ילדים "טרופותי" של תאטרון אורנה פורת, "פו בן 90" חגיגת יום הולדת לפו הדוב", "מעורב ישראלי" שיציג סרטי אנימציה ישראלים וכן חידון הומוריסטי "מצוירים על המפה" אודות  אתרים ישראלים בהגשת המאייר "נוסקו".

פער הכנסות של דוש. עוד יתקיים בפסטיבל מופע מחווה לדמות המאויירת של דוש .
איור פער הכנסות של דוש.מופע מחווה "לשרוליק" – הדמות המאוירת של דוש.

היום השלישי ייפתח בסדנה הדמות שלי" מוקדשת לילדים ונוער ובמהלכה ילמד ארז צדוק את דור העתיד כיצד לאייר ולצייר, יימשך עם מפגש טעים של מזון ואנימציה "משחקים עם אוכל" בהגשת השף הירושלמי דוד (פולי) פוליבדה ויסתיים בערב שנסונים מרגש שילווה בקונצרט אנימציה. האירוע יתקיים במעמד ראש העיר אלי ברדה.
יש לציין כי במהלך הפסטיבל יוכל הקהל ליהנות גם מסדנאות יצירה לילדים, סדנאות לתלמידי בית ספר, ותכנית לילדים והורים. כמו כן יוקרנו סרטי אנימציה ויעלו שלוש תערוכות "החומרים מהם עשויים ראשי ממשלה" של אומן החפצים פיבן, "העיר שצוירה לה יחדיו" תערוכה על ירושלים ו"שרוליק"- תערוכה לדמות הישראלית שעיצב האומן "דוש". כל האירועים הינם בחינם מלבד שלשוה אירועים שעבורם יגבה מחיר סמלי של 10 שקלים.

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|