פלוט בקריאה לא שגרתית לעובדי ולעובדות העירייה: "עודדו את קבוצת הכדורגל – עכשיו זה המאני טיים"

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט לא הסתפק בקריאה אישית לכל עובדי העירייה אלא גם כינס ישיבה מיוחדת בלשכתו והודיע כי העירייה תעמיד הסעות הלוך וחזור למשחק ביום שני הקרוב

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט נזהר עד כה מלהתבטא בפומבי על הסיכוי של קבוצת הפועל נצרת עליית לעלות לליגת העל. פלוט שידוע בהיותו איש שקול ומחושב שלא פועל מהבטן, חשש משמחה מוקדמת ומחגיגות טרם זמנן. הוא העדיף לחזק את הקבוצה מאחורי הקלעים ולמרות שהקפיד להגיע כמעט לכל המשחקים הוא נמנע מראיונות בתקשורת והעדיף לשבת ביציע יחד עם האוהדים: "ראש העיר הוא האוהד מספר 1 של הקבוצה", אמר בתגובה מנהל הקבוצה גיל ברעם, "הוא מלווה אותנו ומחבק אותנו באופן הכי אישי וחזק שיכול להיות, אני לא חושב שיש עוד מישהו שרוצה יותר ממנו לראות את נצרת עילית מנצחת".

מקורביו של פלוט אומרים כי ככל שהקבוצה התמידה והחזיקה במיקומה כמובילת הטבלה, פלוט נערך בשקט ליום שאחרי. "לראש העיר יש תכנית סדורה והוא כבר גייס תקציבי ענק לשיפוץ המגרש. עכשיו כשאנחנו בשלב הפלייאוף העליון הוא גם עובר לפעולה אקטיבית וקורא לתושבים ולעובדי העירייה להגיע למגרש כי זה השלב המכריע" ראש העיר גייס גם את מכינת תבור ואתמול כינס בלשכתו ישיבה יוצאת דופן בנושא שיתוף אקטיבי של עובדי העירייה בעידוד קבוצת הכדורגל במשחקי הפלייאוף. הישיבה עסקה בעיקר בקריאה לעובדות העירייה לקחת חלק ביוזמה וזאת לנוכח העובדה כי הנשים נכנסות חינם למשחקים. בישיבה השתתפו: מנכלי"ת העירייה חוה בכר, היועצת המשפטית, אולגה גורדון, ראש מינהל עירוני לאה ספיר, מזכירת ראש העיר עדיה וקשטיין, מנהלת לשכת ראש העיר אלונית כהן, מזכירת המנכלי"ת איריס אדרי ומנהלת האגף לשילוב קהילתי פאולה לאם – חיים: "אנחנו נגיע למשחקים ונעודד את הקבוצה בכל הכוח" אמרה היועצת המשפטית גורדון ואכן, בסיום השיבה שיגרה ראש המינהל העירוני לאה ספיר פניה לכל עובדי העירייה באמצעות המייל תחת הכותרת :יאללה הפועל". "קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית מתקרבת לישורת האחרונה של הליגה וסיכוייה להעפיל לליגת העל הולכים ומתחזקים, אנחנו כמובן מחזיקים אצבעות אבל זה הזמן גם לעודד באופן אקטיבי על המגרש ולהיות עם השחקנים ברגעים הגדולים." כתבה ספיר וביקשה מכל עובדי ועובדות העירייה להתייצב ביום שני הקרוב 08.04 בשעה 19:00 ולעודד במשחק החשוב מול הפועל כפר סבא. "אנו מבקשים מכל עובדי העירייה להגיע ולעודד ,נשים נכנסות חינם ונשמח לראות גם את כל עובדות העירייה משתתפות בחגיגה." נכתב בפניה וצוין כי על מנת שלא להיתקל בבעיית חניה באזור האצטדיון, יועמדו אוטובוסים ברחבת העירייה בשעה 18:45 ובחזרה בסיום המשחק.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|