פורום נשים עפולה מסכם שנת פעילות ענפה

את סיום שנת הפעילות, החליטו חברות הפורום לסיים בירושלים, בסיור בבית העתיק בעין כרם. בעלת הבית העתיק היא לא אחרת מאשר הגב’ שושנה קרבסי משוררת, אשר גדלה בנצרת עלית

פורום הנשים בעיר עפולה פועל בהתנדבות משנת 2005, באמצעות עיריית עפולה.
שושנה קרבסי, נפגשה עם נשות הפורום במרכז הכפר, משם הובילה אותן אל ביתה הנדיר ביופיו והאותנטי הבנוי  לרוב בקשתות עם אין ספור מדרגות ורהיטים מהמאה הקודמת, קבלת הפנים הייתה חמה במיוחד. הגב' קרבסי סיפרה על קורות חייה בנצרת עלית, על משפחתה אשר עלתה ממרוקו והתיישבה בשכונה בה כולם ניצולי שואה, עולים מאירופה. איך כילדה ספגה את התרבות הרומנית של שכניה ולמדה לאכול את מאכליהם, אותם היא אוהבת עד היום.
שושנה השמיעה  לחברות הפורום שירים מבית אבא, סיפורים ממורשת יהדות מרוקו, על סודות האהבה של הסבתות, קיבלנו על הדרך עצות משעשעות וחכמות לחיים טובים. שושנה שילבה בין לבין סיפוריה סדנא להכנת קוסקוס. סיפרה על סודותיו של הקוסקוס אשר נועד לאהבה ולפיתוי, על שדים וסיפורי אהבה של סבתא אסתר.
צילה רגב ופנינה בליטי, מובילות הפורום ציינו כי: "במשך חמש שעות תמימות עברו הנשים חוויה מדהימה ומגבשת עם אישה נדירה. היה זה מפגש מעצים מרגש ומעורר השראה, בהזדמנות זו אני רוצה להודות על שיתוף הפעולה לאורך השנה עם הרשות".