עפולה: תלמידי ביה"ס "יהלום" גייסו מאות פריטים עבור תושבי חיפה שבתיהם ניזוקו בשריפה

הפריטים הועברו ביום ד' שעבר לתושבים באמצעות עמותה שפועלת לסייע לתושבים.

לפני כשבוע, בזמן שהלהבות השתוללו בשכונות בחיפה, יזמו תלמידי בית הספר היסודי "יהלום" ברובע יזרעאל, יחד עם ההנהגה המוסדית, מחווה "מחממת" לב בדמות מבצע איסוף פריטים נרחב עבור המשפחות המוכות.
במסגרת המבצע נפתח חמ"ל וירטואלי, עם הוראות לאיסוף. בתום מספר ימים והירתמות יוצאת דופן של ההורים והתלמידים, נאספו מאות פריטים שהועברו ביום רביעי שעבר למשפחות בחיפה. הפריטים נמסרו לעמותה מיוחדת שאמונה על סיוע למשפחות – ושפועלת בתיאום עם המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית חיפה.
בין היתר נאספו שלל בגדים לתינוקות, ילדים, בוגרים ונשים, שמיכות מחממות ואיכותיות, צעצועים, תמרוקים, מצעים, ממתקים, מזון ועוד.

מראה עגום לאחר השריפה בשכונות הכרמל
מראה עגום לאחר השריפה בשכונות הכרמל

מספר הורים שלקחו חלק פעיל באיסוף, העבירו כאמור את הפריטים שנאספו ברכבם, לעמותה המטפלת.
יו"ר ההנהגה המוסדית בבית הספר, אסף זילכה סיפר: "איך שראינו את הלהבות משתוללות בחיפה ומכלות בתים ויערות, החלטנו לקדם את המבצע הזה. כל הנהגת ההורים נרתמה לפעילות הזו, יחד עם קהילת רבוע יזרעאל. בשלב ראשון הוצאנו הודעות לכל קבוצות הוואטס אפ בכל הכיתות וההירתמות והנכונות של ההורים והילדים הייתה מדהימה. אספנו מאות פריטים, חדשים ויקרי ערך. הכל נעשה מתוך מקום של נתינה וערבות הדדית. המטרה היא להביע את התמיכה שלנו בתושבי חיפה. מעבר לכך אנחנו חושבים שיש ערך מוסף גם לתלמידים בפעילות מסוג שכזה".
מובילי המבצע ציינו לטובה את ההירתמות של לילך קוש מההנהגה המוסדית- לטובת הפעילות הראויה להערכה.

עוד תמונות מהתרמת התלמידים:

 

 

 

 

 

 

18 שנים לפטירתו של רבה הראשי של עפולה – הרב פרץ ציוני זצ"ל

|

א.נשים (ומעשים) טובים באמצע הדרך

|