עפולה שיחררה את אטקינס: "המספרים שלו מטעים"

הקבוצה הודיעה באופן מפתיע על שחרורו של הזר מאני אטקינס, שהעמיד 17 נקודות ו-7.1 ריבאונדים. "בתור זר ציפינו ממנו ליותר", אמרו במועדון. מי שהצטרף במקומו הוא סמי איגר, מלך הנקודות בליגה, שיקבל הזדמנות להראות את עצמו כבר ב'משחק העונה' מול רעננה (ג'). צילום: צליל צור

חילופי זרים בהפועל עפולה: הקבוצה הודיעה באופן מפתיע לשחקן מני אטקינס, כי הוא משוחרר מהמועדון. "אנחנו רוצים  להודות לו על תרומותו לקבוצה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך", נמסר מהפועל עפולה. יש לציין כי מאני אטקינס העמיד העונה 17 נקודות ו-7.1 ריבאונדים, כולל משחק של 30 נקודות נגד כפ"ס ולא ירד העונה מדאבל פיגרס. מסיבה זו רבים הרימו גבה נוכח שחרורו מהקבוצה. אלא שבהפועל עפולה הבהירו בצורה חד משמעית כי שחרורו של השחקן נבע משיקולים מקצועיים ותו לא. "המספרים שלו מטעים. בתור זר ציפינו ממנו ליותר. אנחנו רוצים זר שהוא יהיה 'קילר', ובפועל אטקינס היה בנוני. וזאת הסיבה שהובילה לשחרורו", כך אמרו במועדון.
בינתיים הקבוצה צירפה את השחקן סמי איגר המוכשר (29, 1.93). איגר, שמחזיק בתואר מלך הסלים של הליגה הלאומית העונה, פתח את העונה בהוד השרון, במדיה בלט עם ממוצעים של 27.4 נקודות למשחק. הרכש הטרי אמר לאחר החתימה בבירת העמק: "אני נרגש להצטרף לקבוצה, המטרה שלי להוביל את הקבוצה לצמרת הליגה ולהתמודד על העלייה. אני מחכה כבר לשחק עבור הקבוצה והקהל. תודה רבה על ההזדמנות להיות חלק מקבוצה כמו הפועל עפולה". מאמן הקבוצה, ניר קפלן, הוסיף ואמר: "אנו שמחים על ההצטרפות של סמי לקבוצה. סאמי הוכיח את היכולות שלו מתחילת העונה ואנו בטוחים שהגעתו תחזק אותנו בפרמטרים בהם היינו פחות טובים עד היום".
המשחק הראשון של איגר יהיה כבר במשחק העונה הקרוב נגד רעננה – בו מצפים מכל הקהל להגיע ולתמוך בקבוצה בקרב הצמרת החשוב.