עפולה: שאוט מאיים לעזוב. צלישר לא צפוי להמשיך

לאחר ספקולציות רבות באשר לעתידו המקצועי המאמן אופיר חיים סיכם לעונה נוספת. כוכב הקבוצה יובל שאוט סיפר לחברי הנהלה: "אני מאוכזב מהיחס של חלק מהאוהדים". גורם בקבוצה: "מה שיובל מקבל פה-לא יקבל בשום מקום אחר". צלישר, אחד המשתכרים הבכירים בסגל, צפוי לעזוב. ניסיון לסגור את שושן, דורבור וגמון לעונה נוספת

לאחר ספקולציות רבות באשר לעתידו המקצועי, ורגע לפני מחזור הנעילה של העונה, המאמן המוערך אופיר חיים סיכם את תנאיו בבירת העמק לעונה נוספת לאחר שקיבל שדרוג בשכרו.
אחת המטרות המרכזיות שהציבו חברי ההנהלה דני אסולין ויורם לוי נוגעת לעניין החוזים. בנהלה החליטו לקזז בשכר השחקנים הבכירים ולחתוך משמעותית בחוזים העתידיים שיחתמו עם שחקנים, וזאת על מנת להימנע מלחצים פיננסיים – כפי שקרה בשנים האחרונות. "נעשה סוף למשכורות הגבוהות ונשנה גישה במו"מ מול השחקנים", מבהירים במועדון.
לפי שעה קיימת אי ודאות גדולה לגבי הסגל של העונה באה, כשלא מעט שחקנים צפויים לעזוב. שחקני בית צעירים כמו סהר בן מנשה (הוכיח את עצמו העונה), דניאל פרץ ואלמוג שנקור צפויים להמשיך, כמו גם הקפטן נתנאל גולדמן. במקביל, ינסו להאריך את חוזיהם של גיזי דורבור והשוער רון שושן שסיפק עונה טובה. דודו טויטו צפוי לעבור למכבי נתניה ונועם גמון העביר מסר להנהלה שהוא מעוניין להישאר. לגבי הבלם דימטרי ריזוק צפויים לפתוח בקרוב במו"מ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מי שלא צפוי להמשיך בבירת העמק הוא הקשר עומר צלישר, שנחשב למשתכר הבכיר בסגל. צלישר, שהגיע מקרית שמונה, ידע לא מעט עליות וירידות במהלך העונה, אבל הסיבה העיקרית שבגינה כנראה הוא לא ימשיך בבירת העמק היא כנראה עלויות השכר הגבוהות.
ההתפתחות המעניינת יותר מגיעה דווקא מכיוונו של כוכב הקבוצה יובל שאוט. גורמים במועדון מספרים על כך שיובל שאוט חש אכזבה גדולה ומאיים לעזוב בעונה הבאה. "יובל שאוט יודע עד כמה הוא מוערך פה. הוא טוען שהוא פגוע מהיחס של חלק מהאוהדים. אני לא מבין על מה הוא מדבר. מה שיובל מקבל פה בקבוצה – הוא לא יקבל בשום מקום אחר וזה בטוח. הוא צריך לשמש פה דוגמה לצעירים. בסופו של דבר הוא צריך להבין שאנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח".