עפולה: קבוצת הנוער בדרך לליגה הלאומית

קבוצת הנוער של עפולה בהדרכתו של המאמן דניאל אומנסקי הבטיחה כמעט באופן סופי את העלייה אחרי שהביסה במשחק העונה את בית שאן 1:5. גם קבוצות נערים א' (אבינועם כוכבי) ונערים ב' (קלוד דהן) של בדרך לעלייה

מחלקת הנוער של הפועל עפולה חוזרת לימיה היפים: אחרי האכזבה העצומה בעונה החולפת, קבוצת הנוער של הפועל עפולה בראשותו של המאמן דניאל אומנסקי הבטיחה כמעט באופן סופי את החזרה לליגה הלאומית, וזאת אחרי שהביסה במחזור האחרון את הפועל בית שאן 1:5 במשחק העונה.

נכון לעכשיו הקבוצה מדורגת במקום הראשון בטבלה עם 49 נקודות (פער של 8 נקודות מהמקום השלישי) והיא זקוקה לניצחון בודד בארבעת המחזורים שנותרו לה על מנת להבטיח רשמית את העלייה ללאומית.

ראוי לציין כי הסגל שעמד לראשותו של המאמן אומנסקי העונה נחשב לפחות מוכשר בהרבה מהסגל של אשתקד שנכשל במשימת העלייה. למרות השינויים הפרסונאליים שצפויים במחלקה, המאמן אומנסקי צפוי לקבל את הקרדיט גם בעונה הבאה. עם זאת, במחלקת הנוער בעפולה מבינים כי לקראת העונה באה בלאומית קבוצת הנוער תצטרך להתחזק בצורה משמעותית ולשנות בעצם כמעט את כל הסגל שלה. "אומנסקי עשה עבודה טובה והוא צפוי להמשיך בעונה הבאה", אמרו במועדון והוסיפו, "הליגה הלאומית זו אופרה אחרת לגמרי. אנחנו נצטרך לשנות כמעט את כל הסגל על מנת להיות קבוצה לגיטימית בליגה".

במקביל להצלחה של קבוצת הנוער, גם קבוצת נערים א' בהדרכתו של המאמן אבינועם כוכבי וקבוצת נערים ב' בהדרכתו של המאמן של קלוד דהן-צפויות לרשום עלייה בתום העונה. כמו כן, גם קבוצת נערים ג' נמצאת חזק במאבק על האליפות.