עפולה: ערב לקוחות VIP ב"פיבין"

"פיבין", החברה המובילה בענף חומרי הבניין, בשיתוף חברת "איטונג" ערכו ערב לקוחות מרשים בעפולה בו לצד הוקרת התודה, נחשפו החידושים של שתי החברות. צילומים: עומר שטיינברג

שיתוף פעולה פורה והדוק בין קבוצת "פיבין " מעפולה, לחברת "איטונג" הוביל בשבוע שעבר לעריכת ערב לקוחות VIP. האירוע שנערך ב"סטורי" בבירת העמק, תוכנן בצורה מרשימה עד לפרטי פרטים על ידי נציגי קבוצת פיבין ולקחו בו חלק ניכר מלקוחות החברה. "בקיום האירוע שזכה להצלחה כבירה היו מספר מטרות", הסביר חי טורג'מן, מנכ"ל החברה, “בראש ובראשונה להודות ללקוחות שלנו, שעמם אנו שמחים לשתף פעולה על בסיס קבוע ולאורך שנים ארוכות. מעבר לכך רצינו לחשוף בפניהם את החידושים שלנו – לצד החידושים של חברת איטונג".
בין המשתתפים לקוחות של החברה מאזור עפולה וכן לקוחות נוספים מכל אזור העמקים. במהלך האירוע העניקו נציגי "פיבין" ללקוחות אפשרות להירשם למועדון VIP האקסלוסיבי – שמקנה להם הנחות משמעותיות על המוצרים של החברה. טורג'מן הוסיף כי מדובר בשיתוף פעולה ייחודי ואפקטיבי עבור שני הצדדים. במקביל נחשף באירוע אתר האינטרנט המתקדם והידידותי למשתמש שיעלה לאוויר בחודש הקרוב, שדרכו יוכלו הלקוחות לבצע הזמנות ישירות מהחברה וכן לבצע פעולות נוספות. “בסופו של דבר האירוע הזה מתכתב עם האג'נדה השירותית ששמה את הלקוחות שלנו במקום הראשון", אמר בתום האירוע חי טורג'מן והוסיף, “לא סתם אנחנו אומרים כל הזמן פיבין זה שירות. אנחנו מקפידים כל הזמן לשדרג את מערכי השירות ולהתאים אותם בצורה מקסימלית ללקוחות – והאירוע הזה הוא ביטוי לתפיסה הזו. לשמחתי בתום האירוע קיבלנו פידבקים מצויינים מכלל הלקוחות, אחרי שהופתענו לטובה לראות את רמת ההיענות שלהם בהגעה למפגש. אני חושב שבסופו של יום האירוע הזה השיג את מטרתו וזו הייתה כוונתנו המרכזית- להדק את הקשר והחיבור", סיכם טורג'מן.