עפולה: ספר תורה הוכנס לזכרו של אילן אוחיון

במהלך הטקס הודתה שמחה, אלמנתו של אילן ז"ל לבורא עולם על שהגשים את חלומה כבר במשך תריסר שנים

בשבוע שעבר נערך באירוע מרגש טקס הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת אילן אוחיון ז"ל בבית החינוך "כרמים בעמק" בעפולה. הספר נתרם באדיבותו הרבה של הרב אפרים בן צבי שגם הביא את הספר מירושלים בכבודו ובעצמו. אוחיון היה דמות מוכרת ומוערכת בציבוריות בעפולה ובין היתר שימש כיו"ר ועד העובדים של מחלבת תנובה תל יוסף.
את המעמד כיבדו בנוכחותם הרב שמואל דוד, ראש העיר אבי אלקבץ, סגן ראש העיר ומ"מ חביב פרץ, סגן ראש העיר שלמה מליחי, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, משפחת אוחיון, משפת זוארץ, משפחת "כרמים בעמק" מכריו ומוקירי זכרו של אילן אורחים ומכובדים רבים.
במהלך הטקס הודתה שמחה, אלמנתו של אילן ז"ל לבורא עולם על שהגשים את חלומה כבר במשך תריסר שנים. כמו כן נשאה דברים מרגשים וקווים לדמותו. "להנצחת זכרו של אילן איננו רוצים אנדרטאות ואבנים אלא הנצחה חיה וממשית שתמחיש לנו את גדלותו של יקירנו.
איש של חסד ואמת", אמרה שמחה בטקס והוסיפה: “אמונה, תקוה, נתינה בסתר, אהבת האדם ותרומה לקהילה היתה נר לרגליו. איש מאיתנו לא פילל לרעיון של העלאת קווים לדמותו. הן בקוריוז והן במילות צער עם אגלי דמעה. לרוב מועלים דברים אלה לזכר נפטר שבע ימים ולא לאיש צעיר כמוך שנקטף אפילו לא באמצע החיים. אילן, שתיים עשר שנים חלפו מאז פרדתך מבני ביתך היקרים, מאין ספור חברים מהעבודה ומתחנות חייך הקצרות. כולנו ממאנים להסכים לעובדה כי לא נפגוש שוב את עלם החמודות בעל מקלעת השיער שאפיינה את מראך הנאה. יחד עם זאת נרגשים ומודים שבכל בוקר בבית הכנסת הקרוי על שמך בבית הספר "כרמים בעמק" יתמלא בצדיקים תמימים יראי ה'. צדיקים אשר תפילתם קורעת שערי שמים, שיוציאו את הספר התורה מהיכל ה' וישאו תפילה. ואתה צעיר לנצח".

בני משפחת אוחיון בטקס הכנסת ספר התורה
בני משפחת אוחיון בטקס הכנסת ספר התורה