עפולה: "סיכוי גבוה שניר קפלן ימשיך, מקווים שהתקציב יגדל"

יו"ר המועדון יוסי מלכה מסכם בנימה אופטימית את העונה שהייתה ("עשינו עונה סבירה פלוס"), מדבר על סוגיית המאמן ומתכנן את צעדיו לקראת העונה הבאה: "מקווים שהתקציב יגדל עוד קצת (בעונה האחרונה העירייה נתנה כ-1.8 מיליון) על מנת שנוכל להעמיד קבוצה ראויה למאבקי העלייה". צילום: אבי רביבו

"אחרי שנתיים שלא היינו בפלייאוף העליון, סוף-סוף חזרנו לשם ובסדרת רבע הגמר התמודדנו מול קבוצה טובה כמו מכבי חיפה שהתקציב שלה פי שניים משלנו. מגיע שאפו גדול לראש העיר אבי אלקבץ ולחביב פרץ (סגן ראש העיר ומחזיק תיק הכדורסל בעירייה). זה לא מובן מאליו שהם מלווים את הקבוצה במשחקים ונותנים תמיכה גדולה".
יו"ר הפועל עפולה יוסי מלכה מסכם בנימה אופטימית את העונה של קבוצתו, שסיימה את העונה הסדירה במקום ה-5 והודחה בסדרת רבע הגמר מול מכבי חיפה.
התקציב של עפולה עמד בעונה האחרונה על סדר גודל של כ-1.9 מיליון שקלים, כשמתוך זה כ-1.8 מיליון הגיעו מתקציב הרשות המקומית. לקראת העונה הבאה מקווים במועדון העפולאי שהתמיכה של הרשות תגדל עוד קצת, וזאת על מנת שיהיה ניתן להתמודד על כרטיס העלייה לליגת העל.
לפי שעה לא ברור מי יעמוד על הקווים בעונה הבאה. למועדון יש אופציה לגבי הארכת חוזהו של המאמן ניר קפלן, והמועד האחרון למימושו הוא עד ה-30 במאי. "יש לנו אופציה להאריך את חוזהו של ניר קפלן, שעשה עונה נהדרת ומאוד מוערך כאן במועדון", אומר היו"ר מלכה, "אבל עד שלא נדע את מסגרת התקציב ומה המטרות שלנו-לא נוכל לסגור עם המאמן. באופן כללי יש לניר סיכוי גבוה להמשיך".

איך אתה מגדיר את העונה שהייתה?

 "בסך הכל עשינו עונה סבירה פלוס. ראינו בעונה הזו הרבה נקודות חיוביות. גם שחקן מקומי כמו מוריאל לוטטי קיבל במה ומקווים שיהיה לכך המשכיות. עשינו בדיקה ויצא שרק בשני משחקים שיחקנו בהרכב מלא. ב-34 משחקים מתוך ה-36 שהיו לנו כל הזמן היו שחקנים חסרים עקב פציעה או חולים".

מה הצפי של התקציב ומה המטרה בעונה הבאה?

 "בעונה שעברה קיבלנו בערך 1.8 מיליון מהרשות וגייסנו עוד קצת מכל מיני תורמים. אני מקווה שבעירייה יתנו יותר ושנוכל להעמיד קבוצה לפחות כמו השנה אם לא יותר טובה. לגבי המטרות קצת קשה לדבר כרגע כי בשביל להצהיר על עלייה ולכוון גבוה צריכים לפחות תקציב של 2.5 מיליון שקלים, שלא לדבר על קבוצות שהשקיעו בעונה האחרונה מעל 3 מיליון ואפילו סביב ה-4 מיליון".

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|