עפולה: נציגי ההנהלה והעירייה נפגשו, חובות המועדון נאמדים בכ-3.5 מיליון

כפי שנחשף לראשונה ב"עמקניוז": ראשי המועדון נפגשו עם נציג העירייה עו"ד חיים גורן והעבירו לידיו את המסמכים בניסיון להעביר את זכויות הניהול לידי העירייה. מי שקידם את הפגישה מאחורי הקלעים הוא חבר ההנהלה יורם לוי, שאמר: "אני מקווה שהסיפור הזה יסתיים בהקדם". עו"ד חיים גורן: "הפרטים שקיבלתי לגבי 2018 אינם מאומתים במסמכים"

פריצה משמעותית בהליך העברת זכויות הניהול של הפועל עפולה לידי העירייה? אחרי המתנה של יותר מחודש ולא מעט כותרות שליליות בתקשורת, סוף-סוף התקיימה הפגישה הראשונה בין נציג העירייה עו"ד חיים גורן לנציגי הנהלת הפועל עפולה, וזאת בניסיון להעביר את זכויות הניהול לידי העירייה. הפגישה, שנמשכה כשעתיים, נערכה בתחילת השבוע במשרדו של עו"ד בעפולה. בפגישה נכחו בין היתר רו"ח של הקבוצה אביב רופל, עו"ד חיים גורן, עו"ד מוטי אלוש שמייצג את המועדון, וכן יו"ר המועדון דני אסולין וחבר ההנהלה יורם לוי, שעשה שמיניות באוויר על מנת שהפגישה הזו תצא לפועל. במהלך הפגישה העבירו נציגי ההנהלה את המסמכים שהצליחו עד כה ללקט, ומהנתונים הראשונים עולה כי המועדון מצוי בגירעון של כ-3.5 מיליון שקלים (סכום שעלול גם לקפוץ בהמשך). אגב, מי שנעדר בפגישה החשובה הוא לא אחר מנשיא המועדון ששי יעקב. כך או כך, מדובר בצעד חשוב ומבורך שעשוי להציל את המועדון מהמצב העגום שהוא מצוי בו, וזאת רגע לפני שהיא מגיעה למצב של פירוק או עזיבה המונית של שחקנים בינואר. יורם לוי, שנפגש במהלך השבוע באופן אישי גם עם ראש העיר אבי אלקבץ בניסיון לרכך בין הצדדים ולקדם פגישה בארבע עיניים, אמר השבוע: "הלוואי וכל הסיפור הזה יסתיים בהקדם האפשרי. אני מרגיש צורך עז לקדם את המו"מ ולהזיז את העניינים. אני רואה לנגד עיניי את טובת המועדון, ולכן אעשה כל שביכולתי על מנת שהסיפור הזה יסתיים על הצד הטוב ביותר".

יו"ר המועדון דני אסולין אמר: "אני מברך על הפגישה עם עו"ד חיים גורן ומקווה שזה יוביל למקום חיובי. יש לנו רצון לסיים את הפרשה הזו בהקדם האפשרי. המצב הנוכחי הוא לא קל ולא נוח לאף צד, ובטח לא לשחקנים שמתמודדים עם אי ודאות לא פשוטה". עו"ד חיים גורן, שמייצג את העירייה במו"מ מול הנהלת הפועל עפולה, אמר לאחר הפגישה עם נציגים מההנהלה: "זה לא עניין אישי שלי עם אף אחד. אני לא יודע למה הסיפור הזה לקח כל כך הרבה זמן. אני קיבלתי מהם מאזן של גמר 2017 וקיבלתי פרטים לגבי 2018 שהם לא מאומתים לא ע"י מסמכים ולא ע"י רואה חשבון. צריך לראות מה עושים עם זה".