עפולה: נפגשו עם ניסן יחזקאל, הבא בתור-מומי זפרן

ראשי המועדון נפגשו לפני שעה קלה עם מאמן אחי נצרת בעונה החולפת, ואמרו: "הייתה פגישה חיובית. מדובר במועמד ראוי". עוד הערב ייפגשו עם המאמן מומי זפרן, שבעבר הרחוק אימן את עפולה בליגה א'. בהנהלת עפולה אומרים: "יש סיכוי גבוה שאחד מהם ימונה למאמן הקבוצה, אבל זה עדיין לא סופי" mhkuo

 

 

מי יחליף את ירון הוכנבוים כמאמן הפועל עפולה? מאז העזיבה המפתיעה של ירון הוכנבוים לפני יומיים, בהנהלת הפועל עפולה מחפשים מאמן מחליף. ב-48 השעות האחרונות עלו שמותיהם של אינספור מועמדים, אבל נראה כי בשעות האחרונות האפשריות לאט לאט מצטמצמות. בהנהלת הפועל עפולה רוצים לסיים מהר ככל האפשר את סאגת המאמן, ונכון לעכשיו ישנם שני מועמדים מרכזיים, ניסן יחזקאל ומומי זפרן, אם כי זה עדיין לא סופי ועדיין עלולים להיות שינויים של הרגע האחרון.

כך או כך, גורמים בהנהלת המועדון נפגשו לפני שעה קלה עם המאמן ניסן יחזקאל, והפגישה בין הצדדים הוגדרה כחיובית מאוד. "הייתה פגישה טובה. הוא הותיר רושם חיובי. בהחלט מדובר במועמד ראוי".

יחזקאל אימן לפני שנתיים את הפועל פ"ת והעלה אותה לליגת העל, אבל לא המשיך בקבוצה ממלאבס. את העונה החולפת הוא פתח בהפועל מרמורק מליגה א' דרום, אולם לאחר שצצו בעיות בהנהלה הוא עזב שם והמשיך לאחי נצרת מהליגה הלאומית.

עוד הערב ייפגשו בהנהלת המועדון עם המאמן הוותיק מומי זפרן, שבעבר הרחוק אימן בבירת העמק (מכבי עפולה) ולאחרונה הוזכר כמועמד לאמן את הפועל עכו. זפרן גם מצוי בקשרים טובים עם היו"ר דני אסולין, מה שעשוי להכריע את הכף לכיוונו.

בהנהלת עפולה מסרו: "יש סיכוי גבוה שאחד מהם ימונה למאמן הקבוצה, אבל זה עדיין לא סופי".