עפולה: "מתחם יוקלר" מתרחב

עשר שנים לאחר פתיחתו צפוי מתחם הבילויים והעסקים "יוקלר" בבירת העמק להתפתח- בין היתר בעקבות האכלוס של שכונת 1C. בתכנית: הקמת מרכז מסחרי חדש שיכלול חניון תת קרקעי, סופרמרקט בוטיק, בתי מסחר, חנויות ומשרדים. צילום: שיר רותם

במתחם יוקלר בעפולה מציינים בעת הנוכחית עשור לפתיחת המקום שהפך למרכז פנאי, בילוי ועסקים מוביל בעיר ובעמקים. לצד ההתפתחות בשנים האחרונות החליטו הבעלים ראובן יוקלר ובנו עדן, להרחיב את המתחם ולבנות אגף מסחרי נוסף, בין היתר כצורך טבעי מהאכלוס של שכונת 1C הצומחת.

את ראובן יוקלר אין ממש צורך להציג. מאחוריו עשורים של עשייה ציבורית, בין היתר כחבר מועצה בעפולה עד לקדנציה האחרונה, וכבכיר בתנועת הליכוד בעיר ובאזור. לאחר הבחירות הוא מונה לשמש כחבר דירקטוריון בשחקים עפולה, רשת המתנ"סים העירונית. לאחרונה הוא גם השלים לימודי תואר ראשון במדעי החברה במכללה האקדמית עמק יזרעאל והוא עמל להשלים לימודי תואר שני באנטישמיות מודרנית באוניברסיטת חיפה, "התחלתי ללמוד והעניין מצא חן בעיניי", אומר יוקלר האב בחיוך הכל כך אופייני שלו. העסק המשפחתי של משפחת יוקלר עבר לאורך השנים שינויים ועתה הוא התייצב עם שלל עסקים חזקים, בין היתר בתחומי הקולינאריה, מסחר, ועוד. על התהליך המוצלח חתום הבן עדן שקיבל את ברכת הדרך מהאב, בליווי טיפים וייעוץ אישי. במתחם פועלות בין היתר רשתות המזון העולמיות מקדונלדס ופיצה האט, שווארמה בעמק, סניף שנותן שרותי דואר, תחנת דלק ולצדה חנות נוחות, שטיפת רכבים, תחנת לוטו, משרדים של עורכי דין וראיית חשבון, חדרי כושר ומרכז טיפוח ויופי. המקום מונגש לנכים ובעלי צרכים מיוחדים והחנייה מצויה בו בשפע, ללא כל תשלום.

הדמיה של המתחם החדש- לצד הקיים הדמייה: אדר' יובל עשת
הדמיה של המתחם החדש- לצד הקיים. הדמייה: אדר' יובל עשת

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

כאמור, בימים אלה עמלים במשפחת יוקלר על קידום פיתוח המתחם. לאחר השגת אישורי הבנייה צפויות להתחיל עבודות התשתית במקום בחודשים הקרובים. עדן, שסיים שני תארים אקדמיים בהצלחה רבה ושאמון על כל פרט ופרט בפרויקט מספר: "תהיה לנו פה תוספת של 2400 מ"ר, קומת מסחר וחניון תת קרקעי. אחת הסיבות המרכזיות שהובילה אותנו למהלך הזה היא ההתפתחות האורבנית של שכונת 1C, שצפויה לגדול משמעותית בשנים הקרובות. אנחנו מזהים היום מגמה שמשפחות רבות מעדיפות לבלות ולעשות את הקניות שלהם במתחמים קטנים יותר, אינטימיים, הקרובים למקום מגוריהם. זה נוח שיש בית קפה ופיצרייה במרחק הליכה מהבית, בתי עסק שאפשר לקפוץ אליהם עם כפכפים. במתחם העתידי שיתווסף יהיה סופרמרקט, בית מרקחת גדול,  ועוד המון שרותי מסחר שיחסכו לתושבים שגרים באזור ובכלל לכל תושבי העיר והאזור את הצורך לנסוע למתחם כזה או אחר". עדן, שמשמש גם כממלא מקום דירקטוריון החברה הכלכלית בעפולה ואביו נשמעים נרגשים לקראת ביצוע הפרויקט, "הבייבי" הנוכחי שלהם, "אנחנו מחוברים מאוד לעיר", הם אומרים לסיום, "ונמשיך לקחת חלק בתרומה הציבורית לעיר בכל דרך שנוכל".