עפולה: מתחם בתי קולנוע יוקם בהשקעה של כ- 30 מיליון ש"ח

המתחם יכלול למעלה מ – 1,100 מקומות ישיבה ב-10 אולמות קולנוע חדישים מתוכם שני אולמות UPGRADE. אז תכינו את הפופקורן. צילום: רני לוריא

השבוע נחתם הסכם הבנות בין קבוצת שמשום לחברת MOVIELAND להקמת מתחם שני בתי קולנוע חדשים באזור התעשייה עפולה בהשקעה של 30 מיליון שקלים. בתי הקולנוע יתפרשו על פני שטח של למעלה מ 2000 מ"ר. המתחם יכלול למעלה מ – 1,100 מקומות ישיבה ב – 10 אולמות קולנוע חדישים מתוכם שני אולמות UPGRADE. האולמות כוללים ישיבה על ספות מעוצבות ונוחות במיוחד וצמודים ללובי בו בר משקאות וכיבוד קל. בנוסף, האולמות מאובזרים ומעוצבים במיוחד לילדים עם חדר משחקים צמוד ומזנון גדול ומגוון במיוחד בעל מודל שירות ותמחור חדשני הכולל מילוי חוזר (Refill) לשתייה ומגוון רחב של מוצרים. כל אולמות הקולנוע יאבזרו בציוד הקרנה וסאונד חדיש הכולל מקרני לייזר המבטיחים תמונה בהירה וחדה, במסכים גדולים, וכסאות נוחים במיוחד. בקולנוע יוצע מגוון רחב של תכנים מכל הסוגים מעבר לסרטים בניהם – הרצאות, מפגשים קהילתיים, gaming ו-esports ועוד.

באזור עפולה, נצרת והעמקים יש מחסור משמעותי במסכי קולנוע חדישים והמתחם החדש צפוי לתרום רבות להרחבת אפשרויות תרבות הבילוי והפנאי לכל תושבי האזור וליצירת מאות מקומות עבודה חדשים.
ענאן שמשום, מנכ"ל בני פאוזי שמשום מסר: "אנחנו שמחים להתרחב בשוק הנדל"ן ובפרט בתחום הקולנוע ובעיקר שמחים על חיבור למותג איכותי וצומח בתחום הקולנוע כמו MOVIELAND. החברה מרחיבה את תחום עיסוקיה בקטגוריות שונות וכעת נוכל להעניק חווית תרבות ובילוי לתושבי העיר עפולה כחלק מפיתוח והעצמת העיר".
אפי ליפשיץ מנכ"ל MOVIELAND מסר: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם קבוצת שמשום ועל האפשרות להביא את הדור הבא של בתי הקולנוע לאזורים בהם החוויה חסרה. MOVIELAND תספק לקהל המקומי קולנוע מעוצב בסגנון החוגג את חוויית הצפייה המשותפת על המסך הגדול וכזה שיהיה חלק אמתי מחיי הקהילה באזור".
ענאן שמשום הינו המנכ"ל והבעלים של חברת בני פאוזי שמשום, הפועלת בקדמת גליל והוקמה ע"י המנוח פאוזי שמשום, אביו של ענאן. החברה בראשותו הביאה לישראל את משקה האנרגיה XL וביצעה מהפכה בשוק משקאות האנרגיה, שנמשכה בשנת 2008 עם השקת משקה האנרגיה BLU שהצליח לכבוש נתחי שוק נכבדים ביותר ועומד היום על למעלה מ-50% מנתח השוק בקטגוריה. בנוסף, השיק ענאן חברת בת – BLU INTERNATIONAL בראשה עומד דורון פרנקנשטיין, אשר באמצעותה משווק משקה האנרגיה BLU במדינות רבות הכוללות בין היתר את ארה"ב, פיליפינים, בולגריה, צ'כיה, גיאורגיה,, יוון , מקסיקו, פנמה, שבדיה, אוסטרליה וקנדה. בנוסף ישנו בבעלות הקבוצה מפעל לזיכוך שמנים ומילוי שמנים הנמצא אף הוא באזור התעשייה קדמת גליל ומפעל לייצור עוגות ומאפים תחת המותג "עוגלה". מוצרי החברה משווקים ברשתות השיווק המובילות ובשוק הפרטי.

קולנוע בעפולה

Movieland הוקמה בשנת 2018 מתוך מטרה להציג בישראל את הדור הבא של בתי הקולנוע. החברה מפעילה 6 אולמות קולנוע בכרמיאל ונמצאת בשלבים מתקדמים של הקמת 18 אולמות קולנוע בשני מתחמים נוספים בנתניה ובחיפה שיפתחו לקראת אמצע 2019. Movieland שמה דגש מיוחד על חוויית ישיבה חדשנית ומיוחדת, הקרנה איכותית עם תמונה חדה ובהירה, סאונד עמוק ומקיף, מקפידה להציע אפשרויות כרטוס מקוונות מתקדמות, לעצב מבואות נעימים ונוחים, ולדאוג למגוון רחב של נשנושים ומשקאות במחירים אטרקטיביים במזנוני הקולנוע המאפשרים בין היתר גם Refill חופשי על מגוון משקאות.