עפולה: "מרוצים מקצב ההחתמות, אדריאן רוצ'ט יהיה שחקן מוביל"

הקשר (30) ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון חתם בהפועל בקבוצה. שחקנים נוספים שסיכמו: אור צעדון, דור כוכב ועידן דוד. גיזי דורבור חתם לעונה נוספת לאחר שקיבל שדרוג. צילום: אבי רביבו

לאחר עזיבתו של כוכב הקבוצה יובל שאוט אוהדי הפועל עפולה ציפו לשחקן רכש רציני שימלא את החלל שהותיר אחריו. כעת, האוהדים יכולים להיות שבעי רצון לאחר צירופו של הקשר המצוין אדריאן רוצ'ט.
רוצ'ט (30), שרשם אליפות היסטורית בעונת 2011/12 עם קרית שמונה כשהוא עונד את סרט הקפטן, פתח את העונה האחרונה בהפועל פ"ת מהלאומית, ולאחר חצי עונה עבר להפועל אשקלון מליגת העל. בעונה שלפניכן הוא שיחק במדי הפועל עכו בליגה הלאומית וכבש 7 שערים.
בעפולה מספרים כי המאמן אופיר חיים שם את כל יהבו על מנת לצרף את רוצ'ט, בו הוא רואה שחקן מוביל שיכול לסחוב את הקבוצה.  אבל עם כל הכבוד להחתמה של רוצ'ט, בשורה לא פחות משמחת עבור אוהדי עפולה היא הישארותו של הבלם גיזי דורבור. הבלם בן ה-31, שמשחק בבירת העמק חמש עונות רצופות ונחשב לאחד השחקנים הטובים בלאומית, האריך את חוזהו בעפולה לאחר שקיבל שדרוג בשכר. "גיזי זה נכס עבור הפועל עפולה. היה לנו ברור שהוא יישאר כאן", אמרו בהנהלה בסיפוק.
שני שחקנים נוספים שהצטרפו השבוע הם המגן הימני של עירוני טבריה אור צעדון, והקשר ההתקפי דור כוכב שבעבר שיחק בהפועל עפולה וכעת חוזר לקדנציה נוספת בקבוצה.
שחקן נוסף שצפוי לחזור לקדנציה נוספת בעפולה הוא הקשר עידן דוד ששיחק בעונה האחרונה בהפועל כפר סבא וכבש 8 שערים בליגה.