עפולה: מליחי לא יתמודד על ראשות העיר

שלמה מליחי, מ"מ ראש העיר עפולה, החליט שלא להתמודד על ראשות העיר ולהתמודד על מקום במועצת העיר במפלגה חדשה. ״אני מאמין שנקבל לא פחות מארבעה מנדטים", אמר מליחי

מארבעה נשארו שלושה: שלמה מליחי, ממלא מקום ראש העיר עפולה החליט היום, לאחר לבטים ושיקולים רבים, שלא להתמודד על ראשות העיר עפולה.
למרות שלא הכריז באופן רשמי כי יתמודד על ראשות העיר, נראה היה כי מליחי יתמודד מול יצחק מירון, אבי אלקבץ ודוד דואייב, אבל כאמור הוא קיבל החלטה סופית שלא להתמודד.
אולם מליחי לא מתכוון להיעלם מהזירה הפוליטית ובכוונתו להתמודד כבר בבחירות הקרובות ב-30 באוקטובר על מקום במועצת העיר – במפלגה עצמאית.
לדבריו, תהיה זו מפלגה עוצמתית, בעלת יכולת השפעה והובלה אשר תותיר חותם בתחומי העשייה השונים והמיוחדים לעיר עפולה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


״על אף אף מכבש הלחצים הרב מצד תושבי העיר להיות אלטרנטיבה איכותית לראשות העיר, החלטתי להתמודד למועצת העיר וברור לי כי הכוורת שתצעד איתי תהיה הכוורת הטובה ביותר למען התושבים״, אמר מליחי, ״אני מאמין שנקבל לא פחות מארבעה מנדטים ונוכל להביא לידי ביטוי את הערכים והאני מאמין שלנו למען התושבים בתחומי חברה, חינוך, תעסוקה וספורט. אנחנו נשפיע על אופי העיר ומי שינהיג אותה בחמש השנים הבאוות. החלטתי להקים מפלגה שכל כולה היא הצבת תושבי עפולה במרכז. מפלגה שתהיה שילוב של ניסיון, יושרה וניקיון כפיים, איכות ושירות מהמעלה הראשונה. בקרוב אפרסם את שם המפלגה", הדגיש מליחי.
יצוין כי מליחי מרכיב בימים אלה את הכוורת שלו למועצת העיר. ״יש לנו חזון, מטרות ויעדים, נשפיע על איכות חברי מועצת העיר, על מי שיאחז בהגה השלטון בקדנציה הקרובה״, הוסיף מליחי, ״המוטו המנחה אותי ואת חבריי לדרך הוא: תושבי עפולה ושכונותיה תחילה, כי להם מגיע הטוב ביותר. השאיפה שלנו היא מפלגה חדשה, עם ערכים, עם חמלה, עם ראיית התושב במרכז. אנחנו כאן כדי להשפיע, לשנות ולהוביל תהליכים משמעותיים", סיכם מליחי.