עפולה: מירון, אלקבץ ווקנין פותחים רשמית את יום הבחירות

שלושת המתמודדים – במערכת הבחירות הכי חמה בעמק – יצאו בפנייה אישית לתושבי העיר, עם פתיחת הקלפיות

הבחירות בעפולה כבר כאן. הפעילים תפסו את עמדותיהם בכניסה לכל הקלפיות ברחבי העיר והשכונות במאמץ אחרון לזכות באמון של עוד כמה בוחרים.
3 המתמודדים: יצחק מירון, אבי אלקבץ ואילן וקנין פתחו את היום בפנייה אישית לתושבים.
"היום נערכות הבחירות לראשות ומועצת העיר", אמר מירון בסרטון שהעלה הבוקר לדף הפייסבוק שלו: "זה יום מאוד חשוב לעיר. בידיכם היכולת להחליט, להצביע ולקבוע איך ייראו החיים שלנו בחמש השנים הקרובות. אני קורא לכל התושבים לא להישמע ולא להיכנע להסתה, להפחדה ולגזענות שאנחנו שומעים פה בעיר עפולה. תנו לעפולה להמשיך ולהמריא". אבי אלקבץ, ראש העיר לשעבר העלה אף הוא פוסט בנימה אישית בו כתב: "יש רגעים בחייו של אדם בהם הוא חייב לקחת אחריות על הסביבה הקרובה שלו ועל עצמו. יש רגעים בהם אדם לא יכול לעמוד מהצד ולהגיד 'לי לא אכפת .יש רגעים בהם כולם צריכים להתגייס למען מטרה אחת חשובה. בואו נשמור על יום הוגן, שקט ודמוקרטי".
גם עו"ד אילן וקנין יצא בקריאה אישית לתושבים ואמר: "זהו חברים, הגענו ליום הגורלי שיקבע את עתידנו .עברנו מערכת בחירות קשה במיוחד מלאת השמצות וגידופים ועכשיו העת לומר את דברינו בקלפי. אני קורא לכולם לממש את זכותם וכבר בבוקר לקחת את החברים, השכנים והמשפחה – וללכת להצביע".

"אני רואה תושבים עם ניצוץ בעיניים. הם מבינים שהשינוי לפנינו"

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|