עפולה: מוטי שוורץ יחליף את אלי אמיתי בהנהלה, התקציב עשוי לגדול

מוטי שוורץ צפוי לחזור לכוורת הניהולית של המועדון ובמקביל אלי אמיתי אמור לעזוב. תקציב המועדון צפוי לגדול לפחות בכ-200 אלף שקלים (כ-1.6 מיליון), וזאת בתקווה להחזיר את הקבוצה למאבקי הצמרת אחרי שנתיים מאכזבות שבהן נותרה מחוץ לפלייאוף

בשונה מקבוצת הכדורגל הייצוגית של בירת העמק, בכדורסל לא צפויים שינויים דרמטיים בדרג הניהולי בעקבות הבחירות המקומיות. ל"חדש בעמק" נודע כי מרבית חברי ההנהלה צפויים להמשיך בתפקידם. כאשר יוסי מלכה ימשיך להיות יו"ר מועדון, עומרי שכטמן גזבר, אהרון קנר חבר בוועדה המקצועית ועודד עקיבא מנהל הקבוצה.
בנוסף, מוטי שוורץ, דמות מוערכת בעפולה שבעבר היה חלק מההנהלה-צפוי לחזור לכוורת הניהולית של המועדון. שוורץ יכנס להנהלה במקומו של אלי אמיתי שצפוי לעזוב את תפקידו.

תקציב הקבוצה צפוי לגדול בעונה הקרובה בכמה מאות אלפי שקלים. בעונה החולפת הקבוצה קיבלה מהרשות המקומית תקציב של כ-1.4 מיליון שקלים, ובתחילת העונה הנוכחית הובטח להם מהרשות המקומית כי התקציב יגדל בכ-200 אלף שקלים נוספים, כלומר יעמוד על 1.6 מיליון. בשנתיים האחרונות הקבוצה נחלה כישלון מקצועי ולא הצליחה להגיע לפלייאוף. למרות זאת, במועדון לא איבדו את הראש ושמרו על 'שפיות כלכלית'. הפועל עפולה היא אגודה מסודרת, שמנוהלת היטב וידועה במוסר תשלומים גבוה. יאמר לזכותם של  ראשי המועדון שלאורך כל השנים הם הקפידו לשמור על איזון כלכלי. כעת יהיה מעניין לראות האם ראש העיר הנוכחי אבי אלקבץ, שידוע בתור חובב ספורט מושבע, יגדיל עוד טיפה את התקציב על מנת לתת 'פוש' נוסף לקבוצה בדרך חזרה למקומה הטבעי-צמרת הלאומית.

מובילים שינוי גם במחלקת הנוער  

מעבר להשקעה בקבוצה הבוגרת, ראשי המועדון מתכוונים לשים דגש רב גם על מחלקת הנוער. לאחר צירופו של המנהל המקצועי החדש אור צבעוני, ראשי המועדון מעוניינים לראות שינוי מהותי גם אצל דור העתיד. "מרבית קבוצות המחלקה שלנו נמצאות בליגה הבכירה: ילדים לאומית, נערים לאומית ונוער לאומית-וכעת אנחנו רוצים להתבסס גם בחלק העליון", אומרים במועדון.

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|