עפולה: "מגהצי העמק" יצאו למסע מרגש לזכרו של אלון דוד

30 רכבי שטח מסוג RZR  יצאו במהלך החג למסע רכיבה מרגש לזכרו של אלון דוד מעפולה, שנהרג באורח טרגי בחורף האחרון

זוכרים ולא שוכחים: עשרות חבריו של אלון דוד, תושב עפולה בן 42 שנהרג בחורף האחרון באורח טרגי בשיטפונות שפקדו את העמק, בעת שנסע ברכב השטח שלו מסוג RZR, סגרו במהלך חג הסוכות מעגל וקיימו מסע מרגש לזכרו. הרוכבים החלו את הנסיעה בעפולה ונסעו תחילה עד לנקודה בה אירעה הטרגדיה, בסמוך למושב בלפוריה. במהלך ההתכנסות המרגשת במקום סיפרו המשתתפים על אותו שישי עמוס גשמים שסחף את דוד אל מותו.
לאירוע הגיעו חבריו הקרובים ונציגי המשפחה שרכבו לאורך המסלולים בהם אהב d’un דוד ז"ל כל כך לרכב.

• "איך מתמודדים עם אובדן כזה"

הרוכבים, חברים בקבוצת wholesale mlb jerseys "מגהצי העמק", לבשו חולצות שחורות עליהם נכתב: "מסע לזכרו של אלון דוד". כאשר הגיעו רכבי השטח אל הנקודה הראשונה שם אירע האירוע, נערך טקס קצר ומרגש בהם סיפרו קרוביו וחבריו בשבחו של דוד שהיה ממקימי קבוצת "מגהצי העמק" ואחד החברים הפעילים והדומיננטים בה.

החברים של אלון דוד במקום בו מצא את מותו
החברים של אלון דוד במקום בו מצא את מותו

"צהריים, יום שישי, אמא מתקשרת אליי", שחזר תמיר, אחיו של אלון, את אותו יום קשה, "היא אומרת לי: 'התהפך 发现大量的TIME_WAIT解决办法 טרקטורון, אלון לא עונה לי'. אני מנסה להרגיע אותה, רק שהתחושות של cheap nba jerseys אמא חזקות ממני. עושה מספר טלפונים, אכן יש כלי הפוך ומבין שאתה שם. איך מתמודדים עם אובדן כזה? אלון, השארת חלל עצום ואי אפשר למלא אותו, הכל היה זז דרכך, לא הייתי עושה דבר cheap mlb jerseys בלי להתייעץ איתך. המקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו, זה המקום שבו החזרת את נשמתך לבורא. כמו שאהבת את הטבע, המים, בעלי Halloween החיים ונופי הארץ, כך לקח אותך מאיתנו הטבע."

במהלך הטקס הופרחו בלונים לזכרו ומשם ??? המשיכו הרוכבים אל הנקודה הבאה, כ-3 קילומטר משם, לשם נסחף דוד עם המים ומשם חילצו אותו ????? חבריו. בין המחלצים היה מאיר בורוס, אחד מחבריו הקרובים וממארגני המסע לזכרו. בורוס אמר במהלך המסע כי המעמד קשה לא פשוט עבורו וכי הוא מתגעגע מאוד לאלון ז"ל. "באותו יום שישי הוא התקשר אליי בצהריים והזמין אותי לטייל", סיפר בורוס "יורד גשם מבול, אמרתי לו 'אשתי הכינה שניצלים, בוא תשב לאכול אצלנו, מה עכשיו לצאת?', והוא אמר: 'לא, Carpet הגשם לא יעצור אותי'. נשארתי בבית ואז קיבלתי הודעה שיש טרקטורון באזור של תל עדשים שזקוק לחילוץ. מהר שמנו חרמונית אני והבן שלי והגענו לשטח וראינו את הכלי הפוך. התחלנו בחיפושים של אלון עד שבאו כל הקבוצה לסייע בחיפושים יחד עם מד"א וכוחות חילוץ במשך שעתיים בתקווה למצוא אותו בחיים לפני כניסת שבת."

מפריחים בלונים לזכרו של אלון דוד
מפריחים בלונים לזכרו של אלון דוד

חברי Age הקבוצה שהוציאו לפועל את המסע לזכרו מתכוונים בכל שנה לצאת עם הטרקטורונים אל הנופים שדוד אהב לטייל בהם ולהמשיך להנציח את זכרו של חברם שהלך לעולמו בטרם עת.