עפולה: כתב אישום נגד מבצע השוד בסניף ארומה

"אני אקח מה שמגיע לי בגלל מה שעשיתם. לא כדאי לך להתעסק איתי, מעכשיו אני הבן של עמיר מולנר", אמר הנאשם לעובדת בסניף וגנב 1518 שקלים

לבית משפט השלום בנצרת, הוגש בסוף השבוע, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד תושב עפולה, בן 35 בגין שוד סניף ארומה בעפולה. בחקירתו הוברר שמיד לאחר שוד סניף ארומה, נכנס הנאשם לחנות משקאות בעיר ומשסירבו לדרישתו לקבל משקה אלכוהולי איים על המוכר במקום.
מעובדות כתב האישום, עולה כי הנאשם נכנס לסניף ארומה בשדרות ארלוזורוב סמוך לשעה 18:45 בערב וביקש לשתות בירה. הוא ביקש מעובדת במקום שלא לשלם, והעובדת שהבחינה שהנאשם מחזיק בידו תרסיס גז מדמיע ופחדה מהנאשם לא דרשה תשלום. בסמוך לארוע ובעקבות דיווח למשטרת ישראל, הנאשם עוכב לחקירה, נחקר ובסיום שוחרר בתנאים מגבילים.

סמוך לשעה 21:20 חזר הנאשם לאותו סניף ארומה בעיר ואיים על העובדת כאמר: "מה נראה לכם שעשיתם? מה חשבת שיקרה?". הנאשם המשיך באיומיו: "אני אקח מה שמגיע לי בגלל מה שעשיתם. לא כדאי לך להתעסק איתי, מעכשיו אני הבן של עמיר מולנר". לאחר מכן אמר לעובדת לפתוח את הקופה. העובדת אשר פחדה מהנאשם פתחה את הקופה וממנה גנב הנאשם 1518 שקלים. לאחר מכן הוא עזב את המקום.

מיד לאחר שעזב את סניף ארומה, נכנס הנאשם לחנות למכירת משקאות בעיר. הנאשם פנה לעובד במקום ודרש שיכין לו "כוסית וודקה". העובד מסר לנאשם שאיננו מכין כוסיות משקה אלכוהול ובתגובה איים הנאשם על העובד ואמר: 'אתה יודע מי אני, אני הבן של מולנר. אתה רוצה שישרפו לך את החנות?'. בתגובה ביקש המתלונן מהנאשם שיעזוב את החנות.

שוטרי משטרת ישראל ,שקיבלו את הדיווח אודות שוד סניף ארומה בעיר, פתחו בסריקות נרחבות במהלכן התפתח מרדף רגלי אחר הנאשם. בתום מרדף ממושך הנאשם נעצר ובחיפוש על גופו נתפסו תרסיס הגז וסכום כסף במזומן.