עפולה כדורסל: ניצחון והפסד מול יריבות ישירות על מיקום בפלייאוף

הקבוצה של ניר קפלן הוציאה השבוע ניצחון (על אליצור נתניה) והפסד (להפועל חיפה) בצמד משחקי חוץ חשובים נגד יריבות ישירות על מיקום בפלייאוף. ניר קפלן: "גאה בשחקנים שלי. אנחנו עם הפנים לקראת המשחק הבא". בשלישי: אשקלון מגיעה לעפולה. צילום: צליל צור- פייסבוק המועדון 

הקבוצה של ניר קפלו יצאה השבוע לצמד משחקים קריטי עבורה. זה החל עם ניצחון חוץ מתוק במוצ"ש על אליצור נתניה בתוצאה 86:82 לאחר שהובילה ברוב חלקי המשחק והוכיחה עליונות מול היריבה מהשרון. באמצע השבוע התארחה הקבוצה ברוממה למשחק נגד הפועל חיפה המקומית, ולאחר שתי הארכות ומשחק מטורף הפסידה הקבוצה של ניר קפלן בתוצאה 112:118 במשחק שבעפולה יצאו ממנו עם תחושת החמצה גדולה. אגב, לפני 8 חודשים העפולאים הורידו את האדומים מחיפה ליגה באולם זה והפעם הגיעה מצידם הנקמה בדמות ניצחון דרמטי. סמואל איגר הזר החדש קלע במשחק 32 נקודות וקאהים סיירוט הוסיף 25 נקודות שלא הספיקו לקבוצה מהעמק.
נכון לעכשיו עפולה מחזיקה במאזן של 6 ניצחונות ו-5 הפסדים לאחר 11 מחזורים, וביום שלישי הקרוב היא תארח את אשקלון מתחתית הטבלה.
ניר קפלן אמר לאחר ההפסד להפועל חיפה: "פתחנו את המשחק לא טוב, היינו צריכים לרדוף אחריהם ברוב שלבי המשחק. לבסוף הפסדנו אך אני מאוד גאה בשחקנים שלי. הם נתנו מעצמם עד הרגע האחרון. אנחנו עם הפנים בכל הכוח לקראת המשחק מול אשקלון בשבוע הבא".