עפולה: יוקלר יפתח מטות בעפולה עילית וגבעת המורה

גם ראובן יוקלר מעלה הילוך, ופותח שני מטות לקראת הבחירות הקרבות

חבר מועצת העיר עפולה ויו"ר תנועת 'העפולאים' ראובן יוקלר ממשיך לצעוד קדימה ובקרוב יחנוך שתי מטות נוספים בעפולה עילית ובגבעת המורה . "אני מתרגש כל יום מחדש מהפסיפס האנושי שמצטרף ל'עפולאים' והוא למעשה התמהיל המנצח שיחד עם הכוורת שלי יחולל את השינוי והמיוחל בעפולה", אמר השבוע יוקלר.
זר שיקלע למטה המרכזי של תנועת העפולאים ברשות יוקלר יביט בפליאה בגרעין המוביל ובראשם ראש המטה עדן יוקלר הפועלים בשיטתיות משימתיים מכווני מטרה וחדורי אמביציה לעמוד ביעדים שהציבו לעצמם בבחירות המוניציפאליות הקרבות. 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יו"ר התנועה ראובן יוקלר רואה רחוק ומאמין כי לפי הרוח המנשבת במטה המרכזי השמיים הם הגבול ושלושה עד ארבעה מנדטים הם הישג אפשרי. בעקבות הפעילות האינטנסיבית במטה המרכזי יפתחו בקרוב שתי שלוחות נוספות בעפולה עילית ובגבעת המורה. "בכל יום אנו פועלים סביב השעון במפגשים אישיים, חוגי בית, לא מוותרים לעל אף אחד ולאף אחד", אומר יוקלר ומוסיף, "יש לנו צוות מצוין, חדור אמונה, ובעיקר יודע שלא נתפשר על פחות מהצלחה משמעותית. מרגש אותי לראות במטה עולה מאוקראינה לצד בחור צעיר מאדיס אבבה, חבדני"ק לצד צעירה מרובע יזרעאל. כולם יודעים שה'עפולאים' היא לא רק תנועה היא בעיקר בית".
לדברי יוקלר, בעקבות דיסאינפורמציה שהופצה על ידי גורמים בעלי אינטרסים פוליטיים, בימים הקרובים יחשוף את מספר שתיים ברשימתו, "מדובר בבחור מוכר איכותי ומוערך בעיר עפולה" רומז יוקלר.

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|

"אני רואה תושבים עם ניצוץ בעיניים. הם מבינים שהשינוי לפנינו"

|