עפולה: חמוטל גנון תתמודד כמספר 2 בסיעת 'עוצמה' של מליחי למועצת העיר

מליחי: ״אני משוכנע שחמוטל תהיה הקול האמיץ של תושבי עפולה״

החיזוק הנשי של שלמה מליחי: חמוטל גנון, בת 42, נשואה ואם לשניים, חברת מזכירות ומועצה בנעמ"ת, תהיה מספר 2 בסיעת עוצמה למועצת העיר עפולה בבחירות הקרובות.
גנון, דמות מוכרת מאד בעפולה שנולדה וגדלה בעפולה, היא בוגרת מערכת החינוך הממלכתית דתית בעיר, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ובוגרת קורס הכשרת דירקטורים. בעבר כיהנה כמנהלת משאבי אנוש בחברה תעשייתית גדולה ומוכרת בארץ ובעולם ובשנים האחרונות היא עובדת בעיריית עפולה, כאשר לאחרונה יצאה לחל"ת מהעירייה לטובת הבחירות. היא נשואה לחיים, שוטר במקצועו, אותו הכירה במהלך השירות המשותף בחטיבת גולני.
לאחר לבטים ארוכים, נענתה גנון לפנייתו של מליחי להיות מספר 2 שלו ברשימה ותהווה מוקד כוח הן לעובדי עיריית עפולה והן לנשים ולאימהות. גנון כבר בנתה תכנית עבודה מסודרת והיא מתמקדת בשלושה נושאים מרכזים- השארת צעירים בעיר, הביטחון האישי של הנוער ושירות העירייה לתושב. גנון: "כאימא לילדים מתבגרים, אני חרדה לכך שהילדים ילכו לצבא ואחריו הם יעזבו את עפולה. אני מתכוונת להתעקש בקואליציה הבאה לפתח תכנית להשארת הצעירים בעפולה, לסייע להם בלימודים גבוהים וגם לייצר עבורם מקורות תעסוקה איכותיים". גנון, כאמור, היא הפה של אימהות רבות, גם בנושא הביטחון האישי של בני הנוער: "מפחיד אותי שנוער מסתובב ברחובות חסר מעש. בשנים האחרונות היו מספר מקרים חמורים בעפולה בנושא ביטחון אישי וזאת בהחלט אחת המשימות הראשונות שאקח על עצמי. אני מתכוונת ליצור את החיבור בין הבית, העירייה והמשטרה על מנת לתגבר את הביטחון".
גנון ידועה כאשה אסטרטיבית, אשר מציבה לעצמה מטרות ועומדת בהם. היא הפכה לאחת הדמויות הדומיננטיות במערכת הפוליטית בשנים האחרונות וככזאת היא הצליחה לזהות את האתגרים שבעירייה: "הדבר הכי חשוב מבחינתי זה השירות לתושב. העירייה היא כמו כל עסק שחייב לתת שירות אבל השירות הוא לא רק לתושב אלא גם לעובד העירייה עצמו. אני מאמינה שעובד שטוב לו יכול לתת שירות טוב יותר ולכן עלינו לטפח את ההון האנושי בעירייה, להשקיע יותר בעובדים, להעצים אותם ולהוציא אותם להכשרות שיאפשרו להם לתת שירות טוב יותר לתושב". גנון צועדת עם מליחי מזה תקופה ארוכה והיא דמות מוכרת במסדרונות הליכוד. עד עתה הייתה מאחורי הקלעים אולם לאחר שמליחי החליט לרוץ ברשימה עצמאית, חמוטל נענתה לפנייתו והחליטה לצאת לקדמת הבמה: "שלמה הוא מנהיג שעפולה זכתה בו. אכפת לו מכל תושב ומכל ילד, הוא פעיל שנים רבות בהתנדבות למען הציבור, נטו בשביל התושבים. הוא ראה בי שותפה לדרך ולכן אני מתייצבת לצדו היום בשיא העוצמה" מליחי עצמו אמר: "אין לי ספק שחמוטל תהיה חברת מועצה מצוינת. היא מגיעה עם תכניות מסודרות, יש לה יכולת להגשים אותם ואני משוכנע שהיא תהיה הקול האמיץ של תושבי עפולה, של נשים ושל אימהות שדואגות לעתיד ילדיהן".

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|