עפולה: הצלחה לכנס הזדמנויות לעסקים

משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף, בשיתוף חברת החשמל, קיימו כנס מוצלח בעפולה להיכרות עם מערך הרכש של חברת החשמל והתקשרות מול ספקים. צילום: מעוף

כ- 150 בעלי עסקים קטנים ובינוניים, השתתפו ב"כנס הזדמנויות עסקיות לעסקים קטנים ובינוניים", שהתקיים בעפולה, במטרה לקדם ולעודד רכש מעסקים בצפון על ידי חברות, ארגונים ומוסדות עוגן, המעוניינים להצטרף למעגל הספקים של חברת החשמל. בכנס השתתפו בכירים ממשרד הכלכלה והתעשייה, חברת החשמל ומעוף, אשר העניקו למשתתפים מידע מקצועי וכלים בדרכי העבודה מול חברת החשמל, דרכי הגשת מועמדות למכרז והסבר על דרישות הסף אותן דורשת חברת החשמל. כמו כן, הוצגו כלי הסיוע ושרותי מעוף, והתקיים פאנל בנושא האפשרות של בעלי העסקים, להפוך לספק של חברת החשמל. רן קיויתי, מנהל הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה והתעשייה: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה שנרקם עם חברת החשמל לטובת קידום העסקים והתעשייה. הסוכנות לעסקים רואה חשיבות רבה בעידוד רכש מעסקים קטנים ובינוניים על ידי מוסדות עוגן, במטרה להרחיב את ההזדמנויות העסקיות של מפעלים וחברות, בעיקר באזורים פריפריאליים. בכוונתנו להרחיב את התכנית לעידוד רכש המופעלת על ידי מעוף- מערך השטח של הסוכנות, לאזורים נוספים בארץ ואנו שמחים על ההיענות הגבוהה ליוזמה מצד ארגונים מובילים".

אתי גוטמן, מנכ"לית מעוף גליל גולן והעמקים: "אנו שמחים על ההיענות הרבה בקרב בעלי עסקים רבים מעפולה והסביבה שהגיעו לכנס החשוב, בו הונגש המידע אודות תהליך הצטרפות למערך הרכש של חברת החשמל. בעלי עסקים קטנים ובינוניים מתקשים להתמודד במכרזים ותפקידנו במעוף להציע ייעוץ וליווי, הן בגישור על פערים המונעים מעסקים להשתתף במכרזים והן ללוות את מי שמעוניין בתהליך הגשת המכרז. אין ספק שנפתחו הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המשתתפים שהגיעו ובקרוב נקיים כנסים נוספים".

עו"ד שלומי צרפתי, מנהל אגף הרכש של חברת החשמל: "חברת החשמל אימצה בשנים האחרונות גישה פרואקטיבית ופועלת באופן יזום לשלב ספקים קטנים ובינוניים בהליכי הרכש של החברה. החברה פועלת לפישוט מפרטים ולהנגשת מערך הרכש לעסקים קטנים ובינוניים מתוך מטרה אסטרטגית, לשלב ספקים אלו כחלק מהספקים הפוטנציאליים של החברה. נוכחנו לדעת ששילובם של ספקים אלו, במיוחד מהפריפריה, מביא להפחתת עלויות ולקבלת שירות טוב יותר".

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|