עפולה הפסידה לבני יהודה: "פערי הרמות באו ליד ביטוי בחצי השני"

הקבוצה של יגאל אנטבי הפסידה 0:2 לבני יהודה במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. יותר מאלף צופים הגיעו למגרש העירוני בעפולה וסיפקו אווירה נפלאה ביציעים. שחקן בעפולה: "אנחנו זקוקים לנס בכדי לעבור את הגומלין". צילום: אבי רביבו

חלום ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה התרחק משמעותית עבור העפולאים: הקבוצה של יגאל אנטבי הפסידה בבית 0:2 לבני יהודה במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. לעיני יותר מאלף צופים שסיפקו אווירה נפלאה באצטדיון העירוני בבירת העמק, הפועל עפולה עמדה היטב במחצית הראשונה מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס (אורי צעדון וגיזי דורבור נעדרו בגלל צהובים).  בחצי השני הכתומים משכונת התקווה הצליחו להכריע את המשחק. כאשר שי קונסטנטין כבש בדקה ה-60 בבעיטה מקרוב לאחר שנהנה  מבישול של מאוויס צ'יבוטה. העפולאים עשו מאמצים להשוות אבל טעות קשה של יוריצה גרגץ בהגנה הובילה לשער השני של בני יהודה, הפעם מרגליו של המחליף דור ז'אן. נקודת האור בעפולה הייתה יכולתו של הקשר המקומי אפיק כהן שקיבל את חולצת ההרכב והציג יכולת טובה. גם אדריאן רוצ'ט המשיך את היכולת הטובה והיה השחקן הדומיננטי בשורות עפולה.
ענר שכטר ותומר סויסה שוב הציגו יכולת מאכזבת בחלק הקדמי. כעת הפועל עפולה תצטרך להבקיע שלושה שערים במשחק הגומלין על מנת לחולל סנסציה בדרך לחצי הגמר. "בני יהודה יצאו מהמשחק עם מקדמה רצינית. פערי רמות באו לידי ביטוי בחצי השני. אנחנו זקוקים לנס בכדי לעבור אותם בגומלין", אמר שחקן בעפולה לאחר המשחק.