הפועל עפולה למכבי פ"ת: 200 אלף תמורת השחרור של חנוכה

הפועל עפולה מערימה קשיים על מעברו של הקשר המצטיין למכבי פ"ת. עוד לפני ההצעה הזו, הקשר ביקש שדרוג בשכר ונענה בשלילה. חנוכה מאוכזב: "כל החיים אני עובד קשה ואם מגיע רגע כזה להתקדם אז למה לעמוד בדרכי?" צילום: "בסט-בול"

האם שלומי חנוכה יעבור למכבי פ"ת? הקשר האחורי המצטיין, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירת העמק, הגיע לסיכום עקרוני עם מכבי פתח-תקווה מליגת העל, אבל נכון לעכשיו בעפולה לא מוותרים עליו בקלות.

חנוכה, שאוטוטו יחגוג 30, הוא אחד מהשחקנים החשובים של עפולה בשלוש העונות האחרונות, אם לא הכי חשוב. עזיבתו עלולה להיות מכה קשה להפועל עפולה, הן מבחינה מקצועית והן מבחניה חברתית. מצד אחד מדובר בשחקן ששמר על יכולת מקצועית יציבה בקישור והפך ליקיר האוהדים, ומאידך מדובר בשחקן שתרם רבות לחדר ההלבשה בפן החברתי. לא בכדי במועדון נשמעים מודאגים מהאפשרות שהשחקן יעבור לקבוצה ממלאבס. "אין ספק מדובר בשחקן חשוב מאוד. עזיבתו עלולה לפגוע מאוד בקבוצה הן במישור המקצועי והן בפן החברתי", אמר שחקן בעפולה.

בסביבתו של השחקן אמרו: "מצד אחד בעפולה הבהירו לשחקן כי אינם מתכוונים לעמוד בדרכו, אולם מצד שני בעפולה הציבו דרישה כספית בלתי סבירה שעלולה לטרפד את המעבר שלו". על פי גורמים בסביבת המועדון, הפועל עפולה דרשה סכום מוערך של כ-200 אלף שקלים תמורת השחרור שלו או לחלופין מספר שחקנים ממכבי פ"ת בהשאלה, כאלה שמתאימים לעפולה מבחינה מקצועית.

השחקן עצמו, שלפני חודש ביקש דרישה שדרוג בשכר אך נענה בשלילה, נשמע פגוע מההתנהלות של הנהלת עפולה. הסיבה: מצד אחד הוא דרש שדרוג בשכר עוד לפני ההצעה ממכבי פ"ת ונענה בשלילה, ומצד שני כשהגיעה ההצעה ממכבי פ"ת אז עפולה הציבה לטענתו דרישה כספית לא ריאלית.

"אני לא מתעלם מהעובדה שאני חלק חשוב בעפולה ויכול להיות שהם לא רוצים לוותר עליי בקלות, אבל יש כל מיני דרכים לפתור את הבעיה הזו", אמר הקשר רוצה לעשות התקדמות מקצועית,  "כל החיים אני עובד קשה ואם מגיע רגע כזה שיש לי את האפשרות להתקדם מקצועית אז למה לעמוד בדרכי?"