עפולה: "דרושים כ-160 אלף שקלים בכדי שהירש יעבור בבקרה"

בעפולה טוענים כי הגיעו להבנות עקרוניות מול סוכנו של החלוץ, וכעת מנסים לגייס ערבויות לבקרה על מנת להשלים את המהלך. גיזי דורבור הודח במפתיע מההרכב. גורם בקבוצה: "הוא נראה עייף באימונים". שביעות רצון מסהר בן מנשה, שקיבל את חולצת ההרכב מול רמת השרון וגילה יכולת טובה. צילום: אבי רביבו, צילום ספורט

"יש כבר סיכום עקרוני מול הסוכן של שחר הירש. עכשיו רק נותר להציג ערבויות בבקרה בכדי לבצע את המעבר באופן רשמי. במידה והוא יצטרף לקבוצה-זה יהיה חיזוק משמעותי מאוד כי אנחנו זקוקים נואשות לגולר". בהפועל עפולה נשמעו השבוע אופטימיים לגבי האפשרות שהחלוץ שחר הירש יחזור לקדנציה נוספת במועדון. הירש (25), שלבש בעונה שעברה את מדי הפועל ת"א, שיחק בהפועל עפולה לפני כחמש שנים ומאז הספיק לעבור כמה תחנות בליגת העל והלאומית. לפני מספר שבועות פנו אליו גורמים בנצרת עילית, ושם טענו אז כי השחקן דרש שכר חודשי של כ-18 אלף שקלים. אלא שבעפולה טוענים כי מדובר בסכומים נמוכים יותר. "ביחס למעמדו בתור חלוץ בכיר הוא לא דורש סכום גבוה במיוחד. אל תשכחו שאם הוא יגיע לעפולה אנחנו מדברים על שכר ל-7 חודשים עד לסיום העונה. פחות או יותר דרוש ערבות של כ-160 אלף שקלים לבקרה על מנת שהמעבר יושלם", אמרו בעפולה.

מה עובר על גיזי?

בתוך כך, במועדון יצאו מעודדים מהניצחון הביתי האחרון מול רמת השרון 1:0, וכבר היום (ו', 15:00) יצאו למפגש חוץ מול הפועל אשקלון.
הדחתו של דורבור מההרכב אילצה את המאמן אופיר חיים לבצע מספר בשינויים בהגנה במשחק האחרון מול רמתה שרון. כאשר שי בן דוד ונועם גמון פתחו כבלמים, אור צעדון כמגן ימני וסהר בן מנשה פתח כמגן שמאלי. בקבוצה פרגנו לבן מנשה שלקח את ההזדמנות שניתנה לו בשתי ידיו והציג יכולת נהדרת. "סהר היה אחד השחקנים הבולטים במגרש. הוכיח למאמן שאכן חולצת ההרכב הגיעה לו", אמר בהפועל עפולה. שחקן נוסף שקיבל מחמאות היה כובש השער עידן דוד, שהעלה את מאזנו האישי לחמישה  שערים בליגה.

נתנאל גולדמן ייעדר כחודש

הבשורות המטרידות הגיעו מכוונו של קפטן הקבוצה, נתנאל גולדמן, שנפצע במהלך האימונים בקרסול ולאחר בדיקה אצל רופא מומחה התברר כי הוא סובל מקרע ברצועות של הקרסול ויצטרך לנוח כחודש. מי שתפס את מקומו בהרכב במשחק האחרון היה ערן אזרד, שהציג יכולת טובה.