עפולה: דני דסטה יוביל את הקהילה האתיופית בבחירות למועצת העיר

בתום הליך פריימריז בו הצביעו 1200 מבעלי זכות הבחירה בקלפיות שהוצבו בעפולה, גבעת המורה ועפולה, נבחר דסטה להוביל את הקהילה למועצת העיר אחרי שקיבל 337 קולות. במקום השני נבחר אביי דג'ן, חבר מועצת העיר וסולומון אלמהו הגיע למקום השלישי. הרשימה תקרא לעת עתה "באנד", יחד בשפה האמהרית

חברי הקהילה האתיופית בעפולה העניקו אמש מנדט לדני דסטה ובחרו בו כנציג שיוביל את הרשימה שתוביל את העיר בבחירות המוניציפליות למועצת העיר שייערכו ב-30 באוקטובר. דסטה נבחר בתום הליך פריימריז דמוקרטי בו הצביעו לקלפיות שהוצבו בעפולה, גבעת המורה ועפולה עילית 1200 מבני הקהילה. דסטה זכה לקבל 337 מקולות הבוחרים. למקום השני נבחר אביי דג'ן, חבר המועצה המכהן עם 279 קולות, ולשלישי סולומון אלמהו עם 179 קולות.
דסטה, 50, נשוי ואב לשניים הוא מנהל מוקד הקליטה בעיריית עפולה. בעבר הוא שימש כיושב ראש ועד העובדים בעירייה.

• דסטה: "היעד הריאלי שלנו הוא 2-3 מנדטים"

"אני מודה לתושבים על האמון שנתנו בי", אמר היום דסטה והוסיף: "עתה אנחנו יוצאים לדרך חדשה. שמחתי מאוד לראות כמות כל כך גדולה של תושבים בני הקהילה לוקחים חלק בתהליך. זו הייתה חגיגה דמוקרטית של ממש, עם דגשים של אחדות והבנה של חשיבות החיבור ביננו. בימים הקרובים נציג את המצע והקמפיין שלנו בפני בני הקהילה ובני כל תושבי העיר. בבחירות הקרובות אנחנו נתמודד לבד, ללא חבירה כזו אחרת. אין סרט כזה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


דסטה: "היעד הריאלי שהצבנו לעצמנו זה 2-3 מנדטים. אם נשיג יותר זה כבר יהיה חלומי. המטרות שלנו ברורות ומובהקות, לדאוג לצרכים של בני הקהילה, מקטן ועד גדול. מעבר לזה כמובן שנרצה לדאוג גם לכל תושבי העיר. הרשימה שלנו תיקרא לעת עתה 'באנד', יחד בשפה האמהרית", סיכם דסטה.

• דג'ן: נהיה המנצחים הגדולים בבחירות"

גם אביי דגן, חבר המועצה נשמע אופטימי לאחר הליך הפריימריז: "אני חייב להודות שהתהליך ריגש אותי", אמר דג'ן, "זו הייתה התגבשות שביטאה אחדות יוצאת מן הכלל. הוכחנו לעצמנו מהי דמוקרטיה במיטבה. אחוז ההצבעה היה מעורר גאווה בקרב הקהילה, וכיבדנו את הזכות שלנו להצביע. התחושה שלי בתהליך הנפלא שהתחלנו היא התעוררות ותקווה לעתיד של קהילה. אני רוצה לברך את דני דסטה שנבחר להיות מי שיעמוד בראש, הנציג שלנו. אני גם מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך, באמונה שלמה שהוא יוביל את הקהילה למקום טוב יותר. ממתינה לנו עבודה רבה. האחדות שנוצרה אמש היא כלי ההוכחה שאנחנו נהיה קהילה לא מבוטלת בעיר שלנו. קהילה מאוחדת שדורשת את צרכיה. בבחירות המקומיות נוכיח לכולם שאנחנו נהיה המנצחים הגדולים", סיכם דג'ן.