עפולה: גרופר עבר להפועל ת"א, אדריאן רוצ'ט מבוקש בהפועל כ"ס

החלוץ הצעיר של עפולה חתם במדי בקבוצה של ניסו אביטן. במקביל, העולה החדשה לליגת העל מגלה עניין באדריאן רוצ'ט שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירת העמק ("לא ישוחרר"). השוער רון שושן האריך את חוזהו בקבוצה: "שוער ברמה גבוהה, החתמה טובה". צילום: הפועל ת"א

שבוע בלבד אחרי סגירת העונה בליגה הלאומית וכבר מסתמן כי הסגל של הפועל עפולה יעבור שינוי רציני. החלוץ המצוין של הפועל עפולה דני גרופר (20), שמשחק במדי הנבחרת הצעירה ומסומן כהבטחה גדולה, סיכם השבוע על חוזה לשלוש שנים במדי הפועל ת"א. ״אני מאושר וגאה להיות חלק מהמועדון הענק הזה. אעבוד קשה בשביל להוכיח את עצמי, לכולנו מצפה עונה מאתגרת ואני מאמין שנצליח לעמוד במשימות העומדות בפנינו", אמר גרופר לאחד החתימה במדי האדומים.
בינתיים בעפולה יכולים להיות שבעי רצון מהחתמתו של השוער רון שושן שהאריך את חוזהו בקבוצה, וזאת עוד לפני שסיכמו עם המאמן החדש. יש לציין כי שושן הוא אחד מהשוערים הבולטים בליגה ואין ספק כי מבחינת עפולה מדובר בהחתמה מצוינת. "שוער ברמה גבוהה מאוד. אחת הסיבות להצלחה שלנו בעונה האחרונה", אמרו בעפולה.
בתוך כך, על פי השמועות הפועל כפר סבא והמאמן אופיר חיים מגלים עניין בכוכב הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בעפולה. "הוא לא ישוחרר", הבהירו בעפולה בצורה חד משמעית.