עפולה: בכירי הליכוד בעיר נערכים לבחירות

חברי המועצה כפיר סרוסי ועו"ד מוטי אלוש, יחד עם חברי מרכז נוספים של הליכוד, ערכו השבוע בבירה ירושלים מרתון של פגישות עם חברי כנסת ושרים של המפלגה

במסגרת הערכות סניף הליכוד בעפולה, לבחירות המקדימות והבחירות לכנסת ה-21, 'עלתה' לירושלים ביום שני, משלחת של חברי מרכז בהובלת חברי מועצת העיר כפיר סרוסי, עו"ד מוטי אלוש, יו"ר הסניף אברהם איזון וחברים נוספים, למרתון של מפגשי פסגה שתואמו מראש. הנציגות העפולאית נפגשה לישיבות תיאום והכנה בלשכות שרי ובכירי הליכוד בכנסת.

בסיום יום ארוך של מפגשים אמר סרוסי: "מטרתנו העיקרית היא לשמור על מקומה של העיר עפולה כעיר מובילה בקרב מצביעי הליכוד לכנסת ובכך גם לסייע בעתיד לעיר ולקדם את עניינה בסיועה של ממשלת ישראל".

חברי המשלחת נפגשו עם סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, יו"ר ראש הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שר המדע והטכנולוגיה ח"כ אופיר אקוניס, השר לשיתוף פעולה איזורי ח"כ צחי הנגבי, ח"כ דוד ביטן, ויו"ר ועדת בכנסת ח"כ מיקי זהר.

חברי המשלחת ציינו כי למפגשים אלו חשיבות רבה לא רק בהקשר לבחירות לכנסת, אלא גם בהבנות שהתקבלו על עתיד הקשר הפוליטי בין סניף הליכוד העפולאי לבין בכירי תנועת הליכוד הארצית.

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|