עפולה: "אף אחד מהחלוצים בסגל לא מסוגל לסחוב את ההתקפה"

בהפועל עפולה מודעים לבעיית החלוצים ומביעים אכזבה עמוקה מתפקודו של החלוץ תומר סויסה: "הוא הובא על תקן שחקן בכיר וכמעט לא מורגש". ביום שני: הקבוצה תפגוש את רמה"ש. צילום: אבי רביבו

למרות העונה המוצלחת והתפנית החיובית שנוצרה באווירה הכללית מאז חילופי ההנהלה, בהפועל עפולה מודאגים מאחוז ניצול המצבים ליד השער ומביעים אכזבה גדולה מיכולתם של החלוצים, ובראשם תומר סויסה שהובא לקבוצה על תקן שחקן בכיר. "מתומר סויסה ציפינו להרבה יותר. הוא הובא לעפולה על תקן שחקן מוביל ובינתיים הוא כמעט ולא מורגש", גורם בהנהלה מתח ביקורת. אין זה סוד שבקבוצה ניסו במהלך חלון ההעברות להנחית חלוץ בכיר במטרה לשדרג את ההתקפה, אבל בסופו של דבר ראשי המועדון נאלצו להסתפק בהבאתם של מתן נחמני, גל קעטבי ומתיאס מרטין. "השלושה אומנם יספקו עוד עומק בסגל, אבל לא מדובר בשחקנים בולטים שיכולים להרים את הקבוצה פלאים. המצב הכלכלי הגביל אותנו מאוד. אף אחד מהחלוצים שבסגל אינו מסוגל לסחוב את ההתקפה", אמר השבוע גורם במועדון.

יש לציין כי מי שמובילים את רשימת המבקיעים של הקבוצה הם דווקא שני הקשרים אדריאן רוצ'ט (6 שערים) ועידן דוד (7 שערים). האחרון, אגב, לא שיחק בחודש האחרון בגלל פציעה ועדיין מוביל את רשימת המבקיעים של הקבוצה.

במועדון מקווים שההפסד בגביע 0:2 לבני יהודה לא ישפיע על היכולת בליגה, שם הקבוצה לא הפסידה בשבעת המחזורים האחרונים (3 ניצחונות ו-4 תיקו). במחזור האחרון הקבוצה סיימה בתיקו 1:1 מול קטמון וערן לוי, במשחק שבו העפולאים הפגינו יכולת עדיפה לאורך המחצית השנייה והצליחו להשוות ל-1:1 מפנדל מדויק של אדריאן רוצ'ט בדקה ה-88. עפולה, שמדורגת במקום החמישי בטבלה (מרחק 5 נקודות מהמקום השני), תשחק ביום שני מול הפועל רמה"ש שבמקום ה-11.