עפולה: אלקבץ סיכם עם מנכ"ל מי נעם על טיפול מקיף בתשתיות בגבעת המורה ועפולה עלית

במהלך הימים האחרונים יצר אלקבץ ביחד עם מי נעם תוכנית ארוכת טווח הכוללת טיפול מקיף בתשתיות העירוניות ברחבי העיר

ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ, ומנכ"ל מי נעם זאב שוורץ, נפגשו לאחרונה וסיכמו על טיפול רחב של התשתיות בשכונות עפולה עלית וגבעת המורה.
בפגישה שנערכה במשרדי העירייה לאחר סיור בשכונות עפולה עלית וגבעת המורה, סיכמו השניים על טיפול בקווי הביוב בגבעת המורה ועפולה עלית. תשתיות הביוב הרעועות והישנות שהעלו לא פעם ריח חריף של ביוב וחולדות ברחבי השכונות, יוחלפו בתשתיות ביוב חדשות הנותנות מענה רחב לתושבי השכונה. בנוסף, לבקשת אלקבץ, ולאחר תלונות רבות של תושבים, בתוך מספר חודשים ישודרגו שתי תחנות השאיבה בשכונות גאולים ווולפסון ומפגע הריח שעלה משם יסתיים.
ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ: "בימים אלו אנו פועלים על מנת ליצור תוכנית ארוכת טווח הכוללת טיפול שלם בתשתיות העירוניות. יש לנו הרבה עבודה ונעשה את זה כמו שצריך, בכל השכונות בעפולה. עשיתי סיור מעמיק ברחבי העיר, ואנחנו נגיע להכל. אני קורא לתושבים לשתף אותנו במידה ויש בעיה בשכונה בה הם גרים, אנחנו כאן כדי לטפל בזה. אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם מי-נעם ואנחנו נענה על כל האתגרים". במהלך הימים האחרונים יצר אלקבץ ביחד עם מי נעם תוכנית ארוכת טווח הכוללת טיפול מקיף בתשתיות העירוניות ברחבי העיר. התוכנית כוללת שדרוג וטיפול בתשתיות קיימות וכן יצירת תשתיות חדשות במקומות הזקוקים לכך. מהלכי שדרוג תשתיות השכונות נוצרו כחלק מסך מהלכים כולל הנבנה בימים אלו במטרה לענות על צרכי התושבים והתלונות שעלו במהלך החודשים האחרונים.

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|