עפולאים, איפה אתם אוהבים לשתות את הקפה שלכם?

הפיצה הכי "איטלקית", האספרסו הכי חזק, השווארמה הכי עסיסית, הגלידה הכי טעימה וההמבורגר שפותח לכם את התיאבון. מערכת עמקניוז, בפרוייקט חדש, תנסה לבחון בעבורכם, תושבי עפולה והעמק, מהם העסקים הכי מועדפים, אטרקטיביים ואהובים בעיר. והשבוע: ספרו לנו בתגובות באיזה בית קפה אתה אוהבים לשתות את "ההפוך" שלכם?

בשנים האחרונות סצנת הקפה בישראל עברה מהפכה תרבותית של ממש. אם בעבר היינו מסתפקים בספל זכוכית סטנדרטי, עם קפה "בוץ" שחור מהביל לצד עיתון וסיגריה, או נס על חלב ל"מתקדמים", היום התמונה שונה אלפי מונים, כשכל צרכן אוהב את הקפה שלו בדרך אחרת.
הפוך, אספרסו, קפוצ'ינו, לאטה, מוקצ'ינו, דל שומן, עם חלב סויה, הם רק חלק קטן מאפשרויות הקפה שעומדות לרשות צרכני הקפאין המכורים והמסורתיים.

מקלות וניל. בית קפה קונדיטוריה שסימן את המעבר לבתי קפה מסוגננים
מקלות וניל. בית קפה קונדיטוריה שסימן את המעבר לבתי קפה מסוגננים

אבל מעבר למגוון, הישיבה בבתי קפה הפכה לאחד הבילויים המועדפים על אזרחי ישראל, מגמה שחלחלה היטב גם לבירת העמק עפולה.
עד לפני כעשור ניתן היה לספור את מספר בתי הקפה בעיר על יד אחת, אם בכלל.

ארומה בעפולה
ארומה בשדירות ארלוזורוב בעפולה, מזכיר את סצינת בתי הקפה בתל אביב

היום, נדרשים הצרכנים לבחור בין היצע מרשים של רשתות המפעילות מאות סניפים בכל רחבי ישראל וגם העולם. לצדם פועלים גם מספר בתי קפה מקומיים, לא ממותגים, אבל כאלה שאהובים מאוד על תושבי העיר, שמצדם מקפידים לגלות "נאמנות" אליהם ושבים אליהם פעם אחר פעם.

קופיז
קופיז ליד התחנה המרכזית. חלק מהטרנד הלואו קוסט, קפה ב-6 ש"ח

אז תושבי עפולה, איפה אתם הכי אוהבים לשתות את הקפה שלכם? האם זה ברשתות ארומה, קפה גרג, לנדוור, קפה קפה, רולדין או שמא במותגים העפולאים: "מקלות וניל" ו"הצרפתייה הקטנה".

תחנת דלק מנטה בכניסה לעפולה
תחנת דלק מנטה בכניסה לעפולה. לקוחות קבועים מקיימים במקום פרלמנט של בוקר ביום שישי

האם אתם מתחברים יותר לקפה של רשתות ה"לואו קוסט" "קופיקס" ו"קופיז", או שמא תסתפקו בהפוך על הדרך באחת מתחנות הדלק בעיר? שתפו אותנו.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|