עסקים בעמק: "מסגריית בוטיק" בתל עדשים

במושב הוותיק תל עדשים שבעמק יזרעאל פועלת "מסגריית בוטיק" בבעלותם של אלי ומיכל פייגין. המסגרייה הייחודית מתמחה בעבודות ברזל ואלומיניום ייחודיות, שערי כניסה, שערים מתרוממים, מעקות, פרגולות ועוד. צילום: מסגריית בוטיק

טרנד העיצוב הפנימי והחיצוני לבתים, עסקים, מסעדות, בתי קפה ומוסדות מתפתח בעשור האחרון יותר ויותר, בין היתר בשל ההשפעות של העולם הגלובאלי וכמובן הרשתות החברתיות. בתוך עולם העיצוב המגוון החל להתפתח יותר ויותר טרנד עבודות הברזל והאלומיניום והנגזרות שלו דוגמת שערים חשמליים, גדרות ופרגולות שנראים היום הרבה יותר מעוצבים והרמוניים עם הסביבה לעומת שנים עברו.

• ניסיון של 18 שנים

אחת המסגריות הייחודיות שמתמחות בתחום עיסוק זה וזוכה למוניטין מרשים היא "מסגריית בוטיק" הפועלת במושב תל עדשים, אחד המושבים הוותיקים והשורשיים במועצה האזורית עמק יזרעאל.
את המסגרייה מנהלים בהצלחה רבה כבר 18 שנים בני הזוג פייגין, אלי, 47 ורעייתו מיכל בת ה-45. השניים 'מנהלים' לצד העסק גם תא משפחתי עם שלושה ילדים.
"מסגריית בוטיק" מתמחה כאמור בעבודות מסגרות בברזל, עץ ואלומיניום, בייצור שערים חשמליים, ייצור גדרות, מעקות, פרגולות במגוון גדול של עיצובים, עבודות אומנות מוקפדות במסעדות ועוד.

כניסה לבית פרטי
כניסה לבית פרטי

החל משנת 2012, החלו בני הזוג פייגין לעבוד עם חומר אלומיניום איכותי, שממנו הם מייצרים את העבודות המוזמנות במסגרייה.
קהל היעד של המסגרייה מגוון והוא כולל לקוחות פרטיים, ועדי דירות בבניינים, בעלי עסקים קטנים, מסעדנים בענף המסעדנות ועוד.

מעמדים ייחודים לבקבוקי יין
מעמדים ייחודים לבקבוקי יין

על העסק מנצח בכישרון רב ובמקצועיות יוצאת דופן במחוזותינו, אלי פייגין – ולצידו צוות בן ארבעה עובדים שאמונים על ייצור והתקנות העבודות. לאלי ידע וניסיון רב שנים שממצבים אותו כאיש מקצוע איכותי ונחשב.
במסגריית בוטיק מוצאים חשיבות רבה לאיכות המוצרים וחומרי הגלם עמם הם מייצרים את העבודות ולכן הם מקפידים מאוד על איכותם. מעבר לכך, ניתנת מחשבה עמוקה ותשומת לב על איכות העבודה, העיצוב, הייצור והשלבים הסופיים הכוללים את ההתקנה והגימורים.

כניסה לבית פרטי
כניסה לבית פרטי

כמו כן מקפידים במסגרייה להעניק ללקוחות שירות אדיב ונעים, עם זמינות ורצון להעניק מענה ופתרון לכל שאלה או סוגיה.
ניתן להתרשם מהמגוון הרחב של "מסגריית בוטיק" בפייסבוק (מסגריית בוטיק). בקרוב גם יעלה לאוויר אתר ידידותי ונעים לעין בו יוצגו כל העבודות של המסגרייה ופרטים נוספים.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|