עמק יזרעאל: תערוכת טבע ונוף בגלריות גניגר ויפעת

בסוף השבוע האחרון נערכה פתיחה חגיגית לתערוכת אמנות של 10 אמנים מהאזור. התערוכה מציגה עבודות של טבע ונוף והיא משלבת אמנים יהודים וערבים.

בסוף השבוע האחרון נערך שיח גלריה לכבוד התערוכה, בגלריה 109 בגניגר. הגלריה נפתחה ביוזמת פטריסיה הלר – בנוסף לחלל התצוגה, מתקיימות במקום סדנאות לעבודת אמנים מהעמק ומעמותת האמנים של נצרת.
בתערוכה מוצגים ציורים וצילומים של נופים – מריאליזם ועד מופשט, מהמראה החיצוני לכנפי הדמיון. שיח הגלריה בו נטלו חלק האמנים המשתתפים, קהל מהאזור וראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, היה בוקר של אחוה בין ערבים ליהודים.

קהל המשתתפים בשיח הגלריה בגלרית 109 בגניגר
קהל המשתתפים בשיח הגלריה בגלרית 109 בגניגר

אייל בצר אמר השבוע: "אמנים יהודים וערבים חולקים את השפה האנושית של האמנות – בציור ובנגינת עוד ובשירה". בימים אלה, מוצגת במבואת אולם המופעים ביפעת תערוכה בה מציגים שלושה מהאמנים המציגים גם בגניגר. התערוכה נקראת "שלושה אמנים ומכחול" ומציגים בה האמן סלים סעדי המשתייך לעמותת נצרת לאמנות פלסטית, פטריסיה כרמיאלי, חברת קיבוץ גניגר ופלור לוסטיג חברת קיבוץ עין השופט.
התערוכה הוקמה והופקה על ידי מחלקת התרבות של המועצה ובשיתוף ומימון של משרד התרבות והספורט. ברכה כהן, מנהלת מחלקת התרבות אמרה השבוע: "כחלק מהתערוכות של אמני העמק המופיעות באורח קבע במבואת העולם, אנו מארחים את התערוכה המיוחדת "שלושה אמנים ומכחול", המשלבת את עמק יזרעאל עם השכנים מנצרת וממועצה אזורית מגידו, כולם חולקים יחד את האהבה לאמנות וחדוות היצירה".

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|