עמק יזרעאל: פוסט בפייסבוק הוביל צעיר שחולה בניוון שרירים להתנדבות במחלקת האכיפה

רפאל אגיאון בן ה-24 מעין דור הצטרף בימים אלה כ"רכש" למחלקת הפיקוח והאכיפה במועצה האזורית עמק יזרעאל, לאחר שאחיו פרסם פוסט מרגש בפייסבוק בו כתב על רצונו של רפאל לחיבור אנושי

הכל התחיל מפוסט בפייסבוק: בתחילת חודש יולי שעבר, פרסם גבריאל אגיאון מקיבוץ עין דור בעמק יזרעאל, פוסט מרגש באלו המילים: "שלום לכם חבריי לפייסבוק, אני מבקש שתכירו את רפאל, רפאל הוא בחור מקסים וחכם בן 24 מקיבוץ עין דור (ליד עפולה) אשר בגיל 3 נתגלתה אצלו מחלת ניוון שרירים. כיום הוא נכה (מאה אחוז) ונעזר במטפל מקסים. הוא מדבר באופן שוטף, וכאשר קוראים לו הוא מעביר הרצאות על מצב הנכים בארץ. בתקופה האחרונה רפאל מרגיש בודד. כמו כולנו גם הוא זקוק למטרה בחיים, לעבודה, לחברה אנושית שתעטוף אותו על מנת שיוכל לקום בבוקר, לחייך ולאהוב את החיים כמו שכולנו רוצים לעצמנו. כן, המדינה מתקשה למצוא למצב שלו פתרון וכאן אתם נכנסים לתמונה. רפאל יכול לענות לטלפונים, להיות העוזר שלכם במשרד, לתאם פגישות, להרצות בפני אנשים, או אפילו להצטרף אלכם לארבע שעות במהלך יומכם או כל דבר אחר יצירתי שעולה לכם לראש. אני חושב שגם הוא וגם אתם תהנו. רפאל מתנייד בעזרת המטפל שלו ויכול להגיע לכל מקום.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חשוב לו לציין "אני לא מסכן”, אני פשוט מחפש סיבה לקום בבוקר. אם אתם בעלי עסק, עובדים בחברה מסוימת , או סתם אנשים טובים שמכירים אנשים טובים ורוצים לעזור לרפאל ולגרום לו לחזור ולחייך הוא ממש ישמח, שלכם, גבריאל שניתנה הזכות להיות אח של רפאל."
עדי גרנוב, פקח מחלקת פיקוח ואכיפה בעמק יזרעאל, נחשף לפוסט ובתמיכה של נועם גיגי, מנהל המחלקה וגלית וונדר, וטרינרית המועצה, פנה לרפאל והציע לו להתנדב במחלקת פיקוח ואכיפה במועצה. רפאל הגיע לשיחת היכרות ולאחריה החל את עבודת ההתנדבות במחלקת פיקוח ואכיפה. רפאל מתקשר לכל בעלי הכלבים שלא קיים לגביהם דיווח עדכני ברישומי המועצה ומשלים את הדיווח לגביהם. בסיום השבוע הראשון, כתב רפאל בעמוד הפייסבוק שלו: "תודה רבה לכל האנשים היקרים ששיתפו את הפוסט שלי. בזכות השיתופים שלכם מצאתי מקום להתנדב. אני מודה לכם מקרב לב ותודה למועצה אזורית עמק יזרעאל על קבלתי למחלקת פיקוח ואכיפה".