עמק יזרעאל: נערים לאומית זכתה באליפות המדינה!

חניכיו של מאורו ספאק זכו באליפות המדינה אחרי ניצחון 49:52 על מכבי ת"א, שסידר להם 1:2 בסדרת גמר הפלייאוף. ראש המועצה, אייל בצר, ברך את השחקנים: "הבאתם כבוד גדול לעמק שלנו, יישר כח"

התרגשות גדולה בעמק: קבוצת הנערים לאומית של עמק יזרעאל בכדורסל ניצחה את מכבי תל אביב בתוצאה 51-48 וזכתה באליפות המדינה.

המשחק התקיים בנתניה, וכלל דקות ארוכות של מתח והתמודדות ספורטיבית של שתי הקבוצות שהגיעו לקו הגמר. קבוצת נערים לאומית של עמק יזרעאל, אותה מאמן מאורו ספאק מכפר החורש, לא ויתרה, נלחמה על המגרש וזכתה להניף את צלחת האליפות אחרי ניצחון אדיר 52:49, שסידר לה  2-1 בסדרת גמר הפלייאוף.

• שיירת אוטובוסים לנתניה

מעמק יזרעאל הגיעו לעודד את הנערים מאות אוהדים שמילאו את האולם בנתניה, ביניהם: ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, מנכ"ל וגזבר המועצה, דן תנחומא, סגן ראש המועצה, עידו דורי וארז ביטמן מנהל מחלקת הספורט.

את צלחת האליפות העניקו לקבוצה היזרעאלית עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל ואיש כפר יהושע שלא הסתיר את התרגשותו וגאוות היחידה שחש בערב, ואייל בצר ראש המועצה. הצלחת הוענקה לקפטן הקבוצה איתן פרקר משמשית לקול תשואות רמות של קהל המעודדים.

אייל בצר ראש המועצה האזורית ברך את השחקנים ואמר: "ברכות לניצחון המרשים, כל הכבוד לשחקנים הנפלאים, למאמן, לצוות מועדון הכדורסל וכל מלווי הקבוצה, הבאתם כבוד גדול לעמק שלנו, יישר כח".