עמק יזרעאל: משדרגים את תשתית הביוב בקיבוץ מרחביה

צחי ורמוס, מנכ"ל יובלי העמק אמר השבוע: "עם תום העבודות בקיבוץ, תושבי מרחביה תעבור לאחזקה ותפעול של המועצה – יובלי העמק, כמו כל מושבי העמק והיישובים הקהילתיים, מה שמבטיח שירות ברמה הגבוהה ביותר לתושבים, מול מוקד המועצה"

במסגרת שדרוג תשתיות יישוביות בעמק, יובלי העמק, חברת המים והביוב של המועצה האזורית עמק יזרעאל, משדרגת את תשתית מערכת הביוב בקיבוץ מרחביה. עלות הפרוייקט מוערכת בכ 4.5 מליוני שקלים, מתוכם קרוב ל 2 מליוני שקלים שהתקבלו כמענק מרשות המים. במסגרת הפרוייקט מקימים בקיבוץ תשתית ביוב חדשה בכל הקיבוץ הוותיק המחליפה מערכת בת כ 100 שנים. הפרוייקט מורכב ורגיש מכיוון שהעבודות מתבצעות בין בתי התושבים תוך נסיון להפריע מעט ככל האפשר לסדר החיים התקין.

צחי ורמוס, מנכ"ל יובלי העמק אמר השבוע: "עם תום העבודות בקיבוץ, תושבי מרחביה תעבור לאחזקה ותפעול של המועצה – יובלי העמק, כמו כל מושבי העמק והיישובים הקהילתיים, מה שמבטיח שירות ברמה הגבוהה ביותר לתושבים, מול מוקד המועצה. אנו מזמינים קיבוצים נוספים להצטרף למהלך שמשדרג את השירות לתושב ואת אחזקת המערכת השוטפת לאורך השנים. בימים אלו אנו מקימים פרוייקט דומה בקיבוץ הסוללים ועומדים לפני סיומו".  

חן שטורמן, רכז תשתיות ואחזקה בקיבוץ מרחביה: "אנחנו לקראת סיום שלב ה' דרום בפרויקט הביוב הציבורי בקיבוץ, יש עוד עבודה לפנינו אך בינתיים האדמה הוחלקה, דרכי גישה בסיסיות לבתי התושבים הוסדרו, הגזם פונה, מצעים הודקו והתחושה היא שיש מי שדואג לנו".

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|