עמק יזרעאל: מלגות הוענקו לסטודנטים תושבי המועצה

כמדי שנה, העניקה המועצה האזורית עמק יזרעאל מלגות לסטודנטים בטקס חגיגי במעמד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר, יו"ר מפעל הפיס – האלוף במיל. עוזי דיין ויורם רז, מנכ"ל המכללה. בצר אמר למקבלי המלגות: "אנו רואים בכם שותפים מרכזיים בהשפעה על העתיד בעמק".

המועצה האזורית עמק יזרעאל העניקה בפעם ה 17 ברציפות, מלגות לסטודנטים תושבי המועצה הלומדים לתואר ראשון והנדסאים במוסדות להשכלה גבוהה בעמק וברחבי הארץ. ראש המועצה אייל בצר, שהעניק את המלגות, בירך את הסטודנטים ואמר: "המועצה האזורית עמק יזרעאל מעמידה את נושא החינוך במרכז העשייה, ובמסגרת זו פועלת לטיפוח ההשכלה הגבוהה. אנו מאמינים בכם, צעירי העמק, כמי שראויים להשפיע ולהוביל את העמק. אנו רואים בכם שותפים מרכזיים בהשפעה על העתיד בעמק".

הסטודנט, רחף לינזון שלוקח חלק בפרויקט סיפורי חיים, נשא דברים אמר: "מעבר לפן הכלכלי, המלגות תורמות לפן האישי בכך שהמלגאים כותבים את סיפור חייהם של ותיקי העמק, דבר היוצר חיבור בין המבוגר לצעיר ובין העבר לעתיד. תודה גדולה למועצה שנתנו לנו את ההזדמנות להכיר את עברנו ולהצליח בעתידנו, חשוב לציין שהתדירות בה המועצה תומכת בנו היא גבוהה ביחס למקומות אחרים ואנו יודעים שדבר זה אינו מובן מאליו ומעריכים זאת מאוד".

הסטודנטים זוכי המלגה עם אלוף מיל עוזי דיין וראש מוא"ז עמק יזרעאל בצר ובכירי מועצה
הסטודנטים זוכי המלגה עם אלוף מיל עוזי דיין וראש מוא"ז עמק יזרעאל בצר ובכירי מועצה

מורן ניר, רכזת צעירים ומלגות במועצה: "המועצה רואה חשיבות רבה בהשתלבותם של סטודנטים במלגות מעורבות חברתית שהם מתנה גדולה לכל אזרח הן מהנתינה והן הקבלה, בכל שנה המועצה פועלת להגדיל את האפשרויות במגוון תחומים במטרה לאפשר לסטודנטים תושבי העמק הלומדים ברחבי הארץ לקחת חלק בהתאם ליכולתם והחל מהשנה (תשע"ו), התחיל שיתוף פעולה עם מפעל הפיס המאפשר לנו מתן מלגות בסך 10,000 ₪ לכל סטודנט, אנו פועלים רבות להגדלת האפשרויות ומספר מקבלי המלגות בכל שנה."

אלוף מיל עוזי דיין שיבח את המועצה על ההיענות לקול קורא שפרסם מפעל הפיס לרשויות וציין את העובדה שמועצה אזורית עמק יזרעאל היא בין הרשויות היחידות שנענו לקול הקורא, ומוסיפה מתקציבה לכספי הפיס ובכך מאפשרת המועצה ל 18 סטודנטים שלה מלגה בסך 10,000 ₪. מפעל הפיס מעריך זאת ובוחר לתמוך בתרומת הצעירים לקהילה בה הם חיים.