עמק יזרעאל: חנוכת מגרש כדורגל בביה"ס "עמקים תבור"

בבית הספר 'עמקים תבור' נחנך מגרש כדורגל של דשא סינטטי לשימוש תלמידי בית הספר ולקהילת קיבוץ מזרע. צילום: ענת חרמוני 

במשחק ראווה שנערך השבוע, במעמד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל-אייל בצר, נציגי קיבוץ מזרע, דודו גורן, מנהל בית הספר 'עמקים תבור' ותלמידי בית הספר, נחנך מגרש דשא סינטטי בצמוד לבית הספר. משמעות המילה 'שחב"ק' היא משחק בקהילה. הרעיון מאחורי הקמת המגרש הוא שבמשך היום המתקן ישמש את תלמידי בית הספר
ואחר הצהרים תושבי הקיבוץ יוכלו ליהנות ממתקן ספורט איכותי לקהילת המקום הצומחת. המגרש שנבנה הנו בגודל 22*44 מ"ר וכולל תאורה, מתוכננת בהמשך גם תוספת של מערכת השקיה – לצינון הדשא. קרן המתקנים של משרד הספורט הקצתה את התקציבים לבניית מגרשי כדורגל למען הקהילה, אליה הצטרפה המועצה. בניית מגרשי השחב"ק היא חלק ממיזם רחב של בניית מגרשים ביישובי המועצה, שמוביל אגף ההנדסה. המגרש הראשון נבנה במזרע, בהמשך ייבנה מגרש נוסף ביפעת-אשר נמצא כבר בשלבי בתכנון ושניים נוספים מתוכננים לעתיד. שיאו של המפגש היה במשחק ראווה של נבחרת הכדורגל משכבת ט' בבית הספר מול עובדי המועצה ונציג הקיבוץ, ארז אגוזי. בעיטת הפתיחה למשחק הייתה של ראש המועצה, אייל בצר.
רגע לפני הבעיטה, הוא ברך ואמר: "ברכות לחנוכת המגרש החדש, כאן יוכלו תלמידי בית הספר ליהנות ממגרש דשא סינטטי איכותי למשחק כדורגל ואחר הצהריים המגרש ישמש לצרכי קהילת הקיבוץ ההולך ומתפתח. אני מאחל לכם הנאה ופעילות מבורכת במגרש החדש, המועצה תמשיך לתמוך ולקדם את העשייה הברוכה הזו".
המשחק הסתיים בתוצאה- 3:2 לתלמידים! עובדי המועצה נתנו את כל כולם אבל התלמידים התעלו עליהם והצליחו לנצח.
דודו גורן: "הספורט מהווה מרכיב מרכזי בחינוך בכלל ובחינוך בעמקים תבור בפרט. בשנים האחרונות אנו זוכים לחדש את מתקני הספורט לטובת התלמידים בעזרת המועצה." ארז אגוזי, מנהל העסקים של קיבוץ מזרע, אמר השבוע: "קיבוץ מזרע נמצא בתנופה של צמיחה דמוגרפית ופיתוח קהילתי. חנוכת המגרש היא חלק מהתהליך החשוב הזה, אני תקווה שהמגרש יהיה שוקק פעילות".