עמק יזרעאל: חגיגה עממית של חקלאות וטבע בפסטיבל "חלב ודבש" ה-17

השנה בפסטיבל, מלבד טקס הבאת ביכורים המסורתי ושוק העמק ברכבת ההיסטורית עם תוצרת מקומית ווינטג', יתקיימו גם טיולים בנופי העמק, סדנאות ופעילויות לילדים בנושא שבועות, מופעי מחול, שירה ונגינה, תיקוני ליל שבועות המסורתיים, תערוכה של 50 מאמני עמק יזרעאל, ומגוון אטרקציות באתרי התיירות.

בשבועות, חג הביכורים, עמק יזרעאל לובש חג ושדות השיבולים נצבעים זהב. המועצה האזורית עמק יזרעאל מקיימת זו השנה ה-17 את פסטיבל "חלב ודבש". הפסטיבל נושא אופי של חגיגה עממית, חגיגה של חקלאות וטבע, בה משולבים מופעים מוסיקליים עם מיטב היוצרים והמבצעים בניחוח ארץ ישראל הישנה והטובה. לצידם, יתקיימו טקס הבאת הביכורים המסורתי, שוק העמק ברכבת ההיסטורית עם תוצרת מקומית ווינטג', טיולים בנופי העמק, סדנאות ופעילויות לילדים בנושא שבועות, מופעי מחול, שירה ונגינה, תיקוני ליל שבועות המסורתיים, תערוכה של 50 מאמני עמק יזרעאל,  ומגוון אטרקציות באתרי התיירות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אייל בצר, ראש המועצה האזורית: "ברכות למבקרים ולמטיילים בעמק, פסטיבל חלב ודבש בשבועות הינו חלק מהמסורת התרבותית בעמק יזרעאל – חגיגה של חקלאות ותרבות".

>>לפרטים נוספים על ארועי פסטיבל חלב ודבש

>>לאירועים נוספים בלוח מבלים בעמק

חוה אילן בשור
ממיטב אומנים בארץ מגיעם לעמק לבצע את שיריה של חווה אלברשטיין

המופע המרכזי יתקיים ביום שני, 29.5 – "הלילה הוא שירים" הפקת מקור החוגגת את שיריה הנצחיים של חווה אלברשטיין. למופע שני חלקים: בחלק הראשון ישירו שלומי שבן, אסתר רדא, מארינה מקסימיליאן ואלון עדר מתוך שני אלבומי המופת "צמח בר" ו"לו יהי". בחלק השני, חווה אלברשטיין וההרכב המוסיקלי המלווה אותה, יבצעו את מיטב שיריה מכל הזמנים. את הערב תנחה אילנה דיין.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ביום רביעי 31.5, יתקיים כמיטב המסורת בעמק יזרעאל, טקס הבאת הביכורים המרכזי בשדות נהלל.  במהלך הטקס: תצוגת "מחריש עד קציר" של ענפי המשק השונים, כולל הדגמה בשדה הפתוח, רונדו טרקטורים וסוסים, להקת מחול וזמר, ועוד. הכניסה חופשית.

>>לפרטים נוספים על ארועי פסטיבל חלב ודבש

>>לאירועים נוספים בלוח מבלים בעמק

ה
שלומי שבת מגיע לעמק יזרעאל צילום: גבריאל ברהליה

את הפסטיבל יחתום מופע חדש של שלומי שבת (31.5 באמפי נהלל). שבת יבצע את להיטיו הגדולים מהרפרטואר העשיר שלו, שזה עתה חגג 40 שנות קריירה עם אוסף משולש. המופע משלב שירים שהפכו לקלאסיקות בנוף המוסיקה בישראל לצד שירים מהאלבום החדש שבדרך.
>>לפרטים נוספים על ארועי פסטיבל חלב ודבש

>>לאירועים נוספים בלוח מבלים בעמק