עמק יזרעאל: התקיים אירוע הזומבטון שכל הכנסותיו תרומה לעמותת "אחת מתשע"

האירוע הופק, זו השנה החמישית, על ידי חן זרצקי וקטי ויינר ממחלקת קידום בריאות והספורט. צילום: צ'יז צילום

ביום חמישי שעבר כ- 160 משתתפות מהעמק פיזזו והעלו מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, באירוע הזומבטון. זו הייתה חגיגת זומבה תוססת וצבעונית, בהנחיית מדריכות נפלאות, תושבות הצפון, שהלהיבו את קהל הרוקדות. הקהל הורכב כולו מנשים- יהודיות וערביות, זו לצד זו, למען מטרה משותפת.
האירוע הופק, זו השנה החמישית, על ידי חן זרצקי וקטי ויינר ממחלקת קידום בריאות והספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל, מדריכת הזומבה מתל עדשים- אורטל אופק ארז ועמותת 'אחת מתשע'. הצלחת האירוע התאפשרה הודות למאמצים שעשו המדריכות: אורטל אופק, ליסה אהוביה, ניהאל רשאד ואניטה עבאיה במכירת הכרטיסים ובנדיבותם הרבה של הגברה גבע, חנות הספורט MyWay, צ'יז צילום ורושדי.  באירוע נאספו כ- 7,000 שקלים, תרומה שהועברה לעמותה הפועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ומסייעת לנשים שחלו במחלה.

מאחורי האירוע הספורטיבי רב המשתתפים, עומד סיפורה האישי של אורטל אופק. סיפור של מאבק וניצחון. כשהייתה בת שנתיים וחצי חלתה אופק בלוקמיה, ונאלצה לעבור טיפולים קשים. היום, לאחר שהפכה למדריכת זומבה מוכשרת ומוערכת, מגייסת אופק משאבים רבים בהתנדבות כדי לערוך ערבי התרמה למען המלחמה בסרטן. "זו הדרך שלי לסגור מעגל ולהחזיר משהו ממה שאני קיבלתי. אין מישהו שמבין את מה שעובר על החולות כמוני, וכל עוד אוכל לתרום ולעזור אמשיך לשמח אותם ככל שניתן". סיפרה אופק בהתרגשות.

סגנית ראש המועצה, דליה אייל, כיבדה בנוכחותה את הערב החשוב הזה ואמרה: "אנחנו מציינים במועצה החודש את יום האישה וזו אחת מגולות הכותרת של האירועים המתקיימים. יש כאן שיתוף פעולה מדהים בין אורטל אופק מסטודיו O, עמותת 'אחת מתשע' ומחלקת הספורט במועצה שיחד הרימו את הערב הזה. תודה גדולה גם לכל המשתתפות שבאו ליהנות וגם לתרום למטרה חשובה."