עמק יזרעאל: "הורים בסלון"- הדרכות הורים בסלון הבית

לראשונה בארץ, התקיים המיזם בתשעה יישובים שונים, כשתשע משפחות פתחו את בתיהן בשמחה וארחו את עשרות המשתתפים בנועם  ובנדיבות, במשך שבוע.

בשבוע שעבר, התקיים ברחבי המועצה האזורית עמק יזרעאל, מיזם קהילתי חדשני שנקרא "הורים בסלון". המיזם הוא פרי יוזמתה של שרון רם, מדריכת הורים מאלון הגליל ובשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל. המיזם נולד בהשראת מיזם "הורים בבתים", שהתקיים בתל אביב (ביוזמת ק.מ.ה) ויצר שילוב מוצלח של תוכן עם אירוח אינטימי בסלון הבית. בעקבותיו יזמה שרון את הפרויקט רק עם מטרה חדשה, להגדיל ולהרחיב את המיזם אל מעבר לגבולות יישוב בודד, בכל רחבי עמק יזרעאל.

היא החליטה שכדי להגדיל את האירוע ולהפוך אותו לאירוע חוצה יישובים היא זקוקה לשותפות וסיוע המועצה. טלפון אחד ומצגת שנשלחה אל דליה אייל, סגנית ראש המועצה, נענו באור ירוק ויצרו "שידוך" בדמותה של לילך כהני, מנהלת מחלקת ישובים במועצה. נוצר שיתוף פעולה נפלא, במהלכו גויסו מנחות מקומיות, במגוון נושאים. בעזרתן, גובשה תכנית הרצאות מגוונת, מעניינת ומקצועית, לפי בחירת היישובים, שגייסו בתים מארחים והכל ללא תשלום. לראשונה בארץ, התקיים המיזם בתשעה יישובים שונים, כשתשע משפחות פתחו את בתיהן בשמחה וארחו את עשרות המשתתפים בנועם  ובנדיבות, במשך שבוע.

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|

תלמידי ויצו ניר העמק ניקו את הכיתות- המנקות יצאו למסעדה

|