עמק יזרעאל: בבית הספר העמק המערבי מתחדש במתקני ספורט

מגרש והאולם בבית הספר מצטרפים לתנופה של שיפוצים ושדרוגים  במתקני ספורט ברחבי המועצה

 

 

 

בימים אלו הסתיים השלב הראשוני של בניית אולם הספורט החדש בבית הספר ה"עמק המערבי" ביפעת בהשקעה של 12 מליון שקלים: במהלך חופשת החנוכה הונחו כל הקירות והגג במבצע הנדסי מורכב  ובחודשיים הקרובים  תתבצע עבודת  הפנים באולם, שעתיד לשמש  את תלמידי בית הספר האזורי, חוגי הספורט של המועצה ופעילות לכלל תושבי המועצה.  צפי סיום העבודה  הוא תחילת שנת הלימודים ספטמבר 2016. הקמת האולם מצטרפת למגרש ספורט חדש שהוקם בבית הספר. הן האולם והן המגרש עתידים לשדרג את העשייה הספורטיבית בבית הספר.

הנפת הגג באולם הספורט בביה"ס העמק המערבי
הנפת הגג באולם הספורט בביה"ס העמק המערבי

במהלך הימים הקרובים יסתיים השלב השלישי בשיפוץ ושדרוג בריכת השחייה המחוממת של המועצה  בנהלל המשרתת כ 500 שחיינים מדי שבוע. השלב השלישי  כולל חדר המתנה גדול בו יוכלו שחיינים לעשות שיעורי בית לפני האימונים וכמו כן ייתן מענה להורים הממתינים לילדים בסוף האימון. חלק זה של השיפוץ יחתום נכון לעכשיו שיפוץ מקיף שכלל גם מקלחות חדשות, החלפת קירוי והתקנת מקפצות חדשות.

במקביל מובילה מחלקת ההנדסה יחד עם מחלקת הספורט ומספר ישובים תהליך שיפוץ מגרשים ביישובים. שינויים גם בחדר הכושר  אשר באולם הספורט בנהלל: בחדר, המשרת ספורטאים רבים ותושבים מרחבי המועצה יותקן בימים הקרובים מזגן לרווחת המתאמנים.

פנים האולם ההולך ונבנה
פנים האולם ההולך ונבנה

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, אמר השבוע: "ההשקעות הכספיות  בפרויקטים מגיעים מכספי מועצה, כספי הישובים וקרנות טוטו ופייס המיועדות לשיפור מתקני ספורט. נמשיך לפעול לשדרוג ובנייה של מתקני ספורט ברחבי המועצה".