עמק יזרעאל: בבית המועצה מציינים את חודש הגאווה במחווה מרגשת

המועצה בחרה לקחת חלק בציון אירועי חודש זה ולהראות את תמיכתה בקהילה הגאה של העמק, ע"י הנפת דגל הגאווה בבית המועצה וצביעת מעבר החצייה בכניסה לבית המועצה בצבעי הדגל

במהלך חודש יוני מצוין חודש הגאווה המתקיים בערים שונות ברחבי העולם, בו מציינים את מאבקם של קהילת הלהט"ב להכרה ולשוויון זכויות, והקהילה מכריזה על גאוותה בזהותה המינית ומגדרה השונה.
במועצה האזורית עמק יזרעאל ציינו כי הם גאים לקדם את תחום הלהט"ב, באגף קהילה ורווחה, במסגרתו הם שיתפו פעולה עם יוזמת 'מקום בעמק' המהווה התארגנות גג לשלל העוסקים בנושא באזור הצפון.
המועצה בחרה לקחת חלק בציון אירועי חודש זה ולהראות את תמיכתה בקהילה הגאה של העמק, ע"י הנפת דגל הגאווה בבית המועצה וצביעת מעבר החצייה בכניסה לבית המועצה בצבעי הדגל.
בנוסף, בימים אלו ממש קמה קבוצת פעילים לצעירים להט"בים אשר שמה לה כמטרה לקדם את התחום במועצה וליצור מענים מותאמים לצעירי העמק הגאים.
אייל בצר, ראש המועצה סיפר "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם 'בית בעמק' ובימים אלו ממש אנו שוקדים על קידום התחום במועצה ויצירת מענים מותאמים לצעירי העמק הגאים."
"אני מזמינה אתכם לקחת חלק בתהליך הקהילתי המתהווה עתה בעמק ולהצטרף לקבוצת פעילים לקידום תחום צעירי הלהט"ב. קבוצה זו תהיה שותפה לפיתוח השירותים עבור אוכלוסייה זו", הוסיפה גלית צור יוסף, עו"ס ומנהלת יחידת נוער, צעירים ותחום הלהט"ב באגף קהילה ורווחה במועצה.
שני בר מיזמות 'מקום בעמק' ציינה: "אנו שמחים מאוד על השותפות עם המועצה, גילינו קשב ורגישות מאוד גבוהה לנושא ובטוחים שכמו בתחומים אחרים, גם בתחום זה המועצה תהווה מגדלור ודוגמא לשאר הרשויות בסביבה. אין ספק שמעורבות פעילים, תושבי המועצה, היא המפתח ליצירת מענים רלוונטיים, אשר יאפשרו מיצוי זכויות והעצמה של הקהילה".