עמיר נוי: "נמנה מאמן חדש בימים הקרובים. המטרה? עלייה תוך שלוש שנים"

שבוע אחרי סיום העונה, אותה סיכמו כמוצלחת (מקום 5), בהפועל עפולה מחפשים מאמן חדש. היעד: מאמן 'רעב להצלחות' עם שכר חודשי של כ-15 אלף שקלים נטו. ברשימת המועמדים: ירון הוכנבוים ומוטי איווניר. צילום: שיר רותם

למרות תחושת ההחמצה, בהפועל עפולה מסכמים את העונה שהסתיימה כמוצלחת, שכן הקבוצה עמדה ביעדים המרכזיים שהציבה לעצמה. לא זו בלבד שהיא העפילה לפלייאוף העליון, היא גם נאבקה על כרטיס העלייה כמעט עד הרגע אחרון. למרות שבעונה הבאה הליגה הלאומית צפויה להיות מאתגרת וחזקה בהרבה מהעונה שהסתיימה זה עתה-עם קבוצות בכירות שירדו מליגת העל כמו בני סכנין ומכבי פ"ת, וכן עולות טריות שבאות בשיא ההתלהבות כמו כפר קאסם והפועל א.א פאחם-בקבוצה מבירת העמק לא נרתעים ומכוונים גבוה.

"אנחנו לא מורידים הילוך ורוצים לבנות קבוצה אטרקטיבית", אומר היו"ר השאפתן עמיר נוי. "ברור שיבואו קבוצות עם תקציבים יותר גדולים מאיתנו, אבל העונה כבר נוכחנו לדעת שהתקציב זה לא מה שקובע אלא הרבה תלוי בבנייה נכונה של הקבוצה, בחיבור למאמן ובמרקם החברתי בחדר ההלבשה".

 אז אתם מכוונים לעלייה?

"המטרה שלנו זה לעלות ליגה תוך שלוש שנים".

מתי תמנו מאמן חדש?

"בימים הקרובים אנחנו נעשה סבב פגישות עם מספר מועמדים פוטנציאליים ואני מאמין שתוך שבוע נמנה מאמן חדש. אני מחפש מאמן שרעב להצלחות ולא מאמן בעל שם שיבוא רק בשביל לעשות עלינו סיבוב".

מה לגבי עוזר מאמן?

"בתפיסה שלי אני חושב שבליגה הלאומית מספיק שלושה אנשי צוות ולא ארבעה. כלומר, מספיק שיהיה מאמן ראשי, ולצידו מאמן כושר ומאמן שוערים, כשאחד מהם גם ישמש כעוזר מאמן".

בתוך כך, שמות שהוזכרו כמועמדים לאמן את עפולה הם מוטי איווניר וירון הוכנבוים.

 

 

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|