עמיר נוי מודאג: "כל יום צצים חובות חדשים"

יו"ר הפועל עפולה עמיר נוי נשמע דרוך לקראת המשחק הביתי מול הפועל עכו ("אנחנו עדיין במאבק"), אך גם מוטרד מהנושא הפיננסי: "האתגר הכלכלי יותר מעסיק אותנו מאשר הנושא המקצועי". הקבוצה צפויה לצאת בעונה הבאה למחנה אימונים בפולין. מסך תוצאות ענק הוצב באצטדיון "הסוכרייה"

"מדובר במשחק ביתי מאוד חשוב עברונו. רק ניצחון בראש שלנו ולא שום דבר אחר", יו"ר הפועל עפולה עמיר נוי נשמע דרוך לקראת המשחק הביתי שהתקיים מול הפועל עכו, משחק שנעל את הליגה הסדירה. לעת עתה הפועל עפולה ממוקמת במקום הרביעי בטבלה, מרחק 3 נקודות בלבד מהמקום השני שמוביל לעלייה, שם נמצאת הפועל קטמון שתתמודד במקביל מול המוליכה הפועל נצרת עילית. "ניצחון ביתי היום מול עכו יבטיח לנו מקום בין 4 הראשונות, כשמשמעות הדבר היא 4 משחקי בית מתוך ה-7 שיש לנו בפלייאוף. זו אטרקציה לקהל העפולאי", אומר היו"ר עמיר נוי.
כרטיס העלייה עדיין בהישג יד?
"אנחנו עדיין במאבק. הפסד של קטמון לצד ניצחון שלנו ואנחנו במקום השני. נותרו לנו 8 משחקים ואנחנו רוצים לנצח בכולם".
מה קורה בנוגע למצב הפיננסי?
"כרגע הנושא הכלכלי מעסיק אותנו אפילו יותר מהנושא המקצועי. בעזרת העירייה אנחנו מתגלגלים בינתיים. כל יום צצים חובות חדשים אותם אנחנו סוגרים. זה אתגר לא פשוט עבורנו".
מה לגבי סוגיית המאמן?
"עוד לא התחלתי לחשוב על זה בינתיים. כרגע מוקדם מדי לדבר על המאמן. העונה הסדירה עדיין לא הסתיימה. כשניכנס לפלייאוף אז נתחיל בסבב התייעצויות ונבחן את כל האופציות".

עוד שדרוג לאצטדיון הסוכרייה

בתוך כך, בעפולה קיבלו השבוע בברכה את הצבתו של מסך התוצאות החדש באצטדיון העירוני שנועד לשפר עוד יותר את חווית הצפייה עבור האוהדים. "זה עוד משהו מעניין שמוסיף לאצטדיון היפה והמטופח שלנו", אמרו בקבוצה.