עם הגב לקיר: ביה"ד העליון העניק לעפולה ארכה נוספת להגשת התקציב

אחרי שהבקרה לא אישרה את התקציב וסירבה להכיר בהתחייבויות העירייה בגלל הבחירות המקומיות שיערכו בקרוב, ביה"ד העליון העניק למועדון ארכה נוספת (עד ה-13.8) על מנת להגיע להסדר מול הבקרה-ולא, הקבוצה תרד לליגה א'. גורמים בהנהלה: "כרגע חסר חצי מיליון שקלים. בסוף הקבוצה תעבור בבקרה". צילום: אבי רביבו

הפועל עפולה בסכנת ירידה: נכון למועד סגירת הגיליון (ד'), הבקרה התקציבית לא אישרה את התקציב שהוגש לשולחנה, לאחר שסירבה להכיר בהתחייבויות העירייה, וזאת בגלל הבחירות המקומיות שיערכו בקרוב.
ראשי הפועל עפולה, שפעלו בתקופה האחרונה סביב השעון בכדי להסדיר את כל העניינים, מיהרו להגיש ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. בסופו של דבר נשיא ביה"ד השופט בדימוס אמנון סטרשנוב העניק לקבוצה ארכה נוספת עד לתאריך ה-13.8 (יום שני) בכדי להגיע להסדר עם הבקרה-ולא, הקבוצה תרד לליגה א'. גורמים במועדון מספרים כי לאחר מכבש לחצים גדול בבקרה הסכימו בסופו של דבר להכיר בהתחייבות העירייה (1.8 מיליון), אבל בנוסף דרשה הבקרה מהקבוצה להציג ערבויות בנקאיות על הכספים. "לפי שעה אנחנו צריכים עוד כחצי מיליון שקלים בכדי לעבור את המשוכה של הבקרה. וזאת לצורך תשלומי המשכורות עבור החודשיים הקרובים. הם עושים לנו חיים קשים אבל בסופו של דבר הקבוצה תעבור בבקרה", אמרו בהנהלת המועדון.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|