על רכבים מרווחים וקטנים

מאפיינים כמו תא מטען גדול, מקום ברגליים ומרווח בין המושבים כבר לא חייבים לבוא על חשבון המידות החיצוניות של הרכב. אז באיזה דגמים אפשר ליהנות מכל העולמות? הנה 3 הצעות

יש כמה דרישות בסיסיות שמשותפות לבעלי רכבים בכל רחבי העולם. ראשית, כולנו רוצים תא מטען גדול שאליו אפשר להכניס ציוד רגיל ובמידת הצורך גם מזוודות, תיקים ופריטים נוספים. שנית, חשוב לנו שיהיה מקום לרגליים ואנחנו מחפשים כמובן הרבה מרווח בין המושבים. זה קריטי בקרב משפחות עם ילדים וחיוני לא פחות עבור אנשי עסקים.
הבעיה היא שעד לפני מספר שנים נאלצנו להתפשר על המאפיינים החשובים ברכב הפרטי לטובת מידות חיצוניות. בעידן שבו לכל משפחה יש לפחות כלי רכב אחד והצפיפות בערים רק עולה, מעטים יכלו להרשות לעצמם רכבים גדולים. הפתרון הגיע בדמות דגמים חדשים של רכבים שהם גם מרווחים וגם קטנים. הגיע הזמן להכיר אותם:

• דגמי 2016 של סוזוקי בלנו

דגמי סוזוקי בלנו 2016 הם דוגמא מושלמת לדור הבא של הרכבים המרווחים והקטנים. על פניו נדמה שמדובר בדגם עם מידות סטנדרטיות כמו של קבוצת סופר מיני או משפחתית, אך בפועל המרווח הפנימי מסודר בצורה אופטימאלית.
דגמי 2016 של סוזוקי בלנו מעוצבים במחשבה על נוחות המשתמש והם קלאסיים עבור נסיעות קצרות וארוכות של משפחה עם 5 נפשות. בנוסף, הם מצליחים לשלב בין היתרונות של דגמי קרוסאובר לבין החיסכון בהוצאות של המכונית במשפחתית ולכן נחשבים משתלמים במיוחד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• הונדה

מי שמעוניין ברכב פנאי אבל לא רוצה לחרוג מהתקציב יכול לבחור בדגמי HRV של היצרנית הונדה. עם בסיס גלגלים ארוך יחסית של 261 ס"מ אבל גובה מרשים גם בהשוואה לרכבי שטח סטנדרטיים, דגמי HRV משנים לחלוטין את הגישה כלפי רכבים קטנים ומרווחים.
רכבי פנאי קטנים נותנים מענה לצרכים מגוונים ומתאימים למי שרוצה להשתמש במכונית המשפחתית גם במהלך טיולים ברחבי הארץ או לסידורים. העלות הראשונית שלהם גבוהה ביחס למכוניות קטנות בקטגוריית מיני וסופר-מיני, אך מצד שני הם יכולים לשמש משפחה ממוצעת למשך כמה שנים ברצף.

• פיג'ו 208 לקטגוריית הסופר מיני

אי אפשר לדבר על רכבים מרווחים וקטנים בלי להזכיר את קטגוריית הסופר-מיני. הקטגוריה ששינתה את ענף הרכב מן הקצה אל הקצה פונה גם אל צעירים וגם אל משפחות ובני הגיל השלישי, ובזכות דגמי פיג'ו 208 ניתן בהחלט להבין את ההתלהבות.
פיג'ו 208 שמה דגם על ביצועים והתנהגות ומציעה שילוב נדיר בין נוחות, מרחב פנימי ותא מטען גדול. אפשר להשיג אותה ברמות אבזור שונות והיא בהחלט מתאימה גם למי שרגיל לעמוד בפקקים מדי יום. זו מכונית שפחות מתאימה למשפחות גדולות, אך כל השאר יפיקו ממנה תועלת ראויה