על ראש הברוש: גלבוע/מעיינות ברוש העפילה לליגה הארצית

שנה לאחר שהוקמה קבוצת הבת של גלבוע/גליל, היא הבטיחה השבוע את אליפות הליגה. מאמן הקבוצה ליאור קרת: "כל המעטפת של הקבוצה מגיעה מאהבת המשחק והמועדון"

טיפסה ליגה: גלבוע/מעיינות ברוש, קבוצת הבת של גלבוע/גליל, שהוקמה לפני פחות משנה-העפילה השבוע לליגת הארצית. למעלה מ-300 צופים הגיעו בשלישי האחרון לאולם בן-צבי, בקריית טבעון, לצפות "במשחק העונה" בליגה א' צפון, אשר הפגיש בין גלבוע/מעיינות ברוש, הראשונה בליגה, לבין הקבוצה השנייה מקרית טבעון. בסיום המשחק נרשם ניצחון מוחץ של הקבוצה מהגלבוע- 87:66, אשר מעלה אותה לליגה הארצית, ומהווה הגשמה נפלאה של יעד שהציבו גורמי הכדורסל במוא"ז הגלבוע.

גלבוע/מעיינות ברוש הוקמה כחלק מחזון המועצה, לפני שנה בלבד, במטרה מוצהרת לשמש בית למצטייני קבוצות הנוער (גלבוע/מעיינות) וכקבוצת הבת של הפועל גלבוע/גליל מליגת העל. כיעד הוצב בפני הקבוצה עליה לליגה הארצית (הליגה השלישית בישראל), כאשר במסגרת זו יוכלו שחקני הקבוצה לשחק גם בליגה הבכירה, תחת תקנת "הכרטיס הכפול" המאפשר לשחקנים עד גיל 22, להשתייך לקבוצה מליגת העל ובמקביל לשחק בליגה הארצית.

עובד נור, ראש המועצה: "חשיבות הניצחון בטבעון היא קודם כל ביישום פנטסטי של המדיניות הברוכה עבור בני הנוער בגלבוע. ספורט עבורנו, הוא קודם כל ערך חברתי, חינוכי וקהילתי, וקבוצת "גלבוע/מעיינות ברוש", משקפת זאת היטב".

ליאור קרת מאמן הקבוצה הנרגש אמר: "זה נולד כרעיון ערטילאי להקים קבוצת בת לגלבוע/גליל שתשמש כקרש קפיצה לבוגרי מחלקת הנוער, במעבר המורכב לבוגרים, ותאפשר להם ליהנות מהמעטפת המדהימה שלנו, ולהמשיך ולהתפתח כבני אדם וככדורסלנים. לירן כדרכו והמערכת כולה נרתמו למשימה ובשלהי הקיץ האחרון יצאנו לדרך ולאחר אימון פתוח אליו הגיעו כ-30 שחקנים, הבנו שזה הולך לקרות. כל המעטפת של הקבוצה מגיעה מאהבת המשחק והמועדון ועובדים מהלב".

 

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|